کد خبر: 896680
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۸
در‌حالي‌كه حمل بار مجاز در شركت هواپيمايي زاگرس براي هر نفر 20 كيلو‌گرم است، اين شركت معمولاً در پروازهاي خود به مناطق آزاد براي دريافت جريمه از خاطياني كه مازاد حمل مجاز دارند، بار قانونمداران را با هواپيماهاي ديگر به مقصد مي‌رساند. 
يك مسافر شاكي در گفت‌وگو با «جوان» گفت: متأسفانه كسب درآمد براي شركت زاگرس باعث شده تا بار من و خانواده‌ام كه فرزندي سه ساله هم داشتم را با خود به مشهد نياورند، در‌حالي‌كه شاهد بودم يك خانم با بيش از چهار ساك بزرگ وسايل خود را تحويل گرفت. 
وي كه از مقصد قشم به مشهد پرواز كرده بود در فرودگاه مشهد به خبرنگار ما گفت: بيش از يك ساعت معطلي متوجه شديم كه چمدان ما را به دليل حمل بار زياد در اين هواپيما به تهران فرستاده‌اند، در‌حالي‌كه كتاب درسي دخترم و شيرخشك و لوازم كودك خردسالم در ساك بود. 
وي با اشاره به اينكه شماره پرواز وي 4137 ساعت 14 روز سه‌شنبه بوده است، گفت: بعد از نيامدن تنها يك چمدان كه براي خانواده چهار نفره كلاً حدود 30 كيلو گرم بود و بعد از پرس‌و‌جو از دفتر شركت هواپيمايي به من گفتند كه به دليل وزن زياد بارها بخشي از آنها به تهران رفته و شما بعد از زنگ زدن شركت و پس فردا براي دريافت چمدان خود بياييد. اين در حالي بود كه من در شهرستان كاشمر و در220 كيلومتري مشهد زندگي مي‌كنم. 
اين مسافر خاطر ‌نشان كرد: برخي افراد كه چندين ساك داشتند، همگي بارهاي خود را تحويل گرفتند، اما چند خانواده مانند ما كه كمتر از بار مجاز هم بار داشتيم دچار اين گرفتاري شديم. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار