کد خبر: 896608
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
مدیر کل نوسازی مدارس استان اردبیل:
مدیر کل نوسازی مدارس استان اردبیل گفت: در استان اردبیل قریب به 40 سالن ورزشی در دست تعمیر و تجهیز داریم.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، دولت لطفی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: 10 باب از این سالن‌ها با اعتبار 725 میلیون تومان توسط پیمانکار انجام شده اما نسبت به پرداخت مطالبات اقدام نشده است.

 وی خاطرنشان کرد: دو سالن با 400 میلیون تومان اعتبار و پنج سالن دیگر نیز در شهرستان‌های مشگین‌شهر، نیر، کوثر و اردبیل فاقد اعتبار است که امیدواریم با اختصاص اعتبارات مناسب به این پروژه‌ها نیز شاهد به سرانجام رسیدن آنها در سطح استان اردبیل باشیم.

 مدیر کل نوسازی مدارس استان اردبیل از آماده مناقصه بودن 9 باب سالن ورزشی در اردبیل خبر داد و افزود: برای کل سالن‌های ورزشی که در استان اردبیل در حال اجراست بیش از 18 میلیارد تومان از محل منابع ملی و استانی اعتبار در نظر گرفته شده است که در کنار آنها ساخت دو استخر با اعتبار هر کدام 3 میلیارد تومان را نیز در دست اجرا داریم.

 لطفی با بیان اینکه تاکنون با پیگیری‌های انجام شده یک میلیارد و 736میلیون تومات اعتبار از محل منابع ملی دریافت کرده‌ایم، تصریح کرد: در سالجاری برای تعمیر، تجهیز و خرید انشعابات مدارس 3.5 میلیارد تومان برای نوسازی مدارس اختصاص یافته که به شکل اسناد خزانه می‌باشد.

 وی با اشاره به اینکه با اختصاص اسناد خزانه عملا نمی‌توانیم هیچ فعالیتی را در حوزه ساخت و ساز و نوسازی مدارس و حتی خرید مایحتاج مورد نیاز انجام دهیم، بیان کرد: اسناد خزانه با ذات تخصیص‌ها همخوانی ندارد و ما عملا با اختصاص اسناد خزانه نمی‌توانیم مطالبات پیمانکاران را پرداخت و پروژه‌ها را وارد فاز جدید اجرایی کنیم.

 در ادامه این جلسه رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل نیز از برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز با حضور اعضای مجامع خیرین مدرسه‌ساز کشور در اردیبهشت سال آینده در اردبیل خبر داد.

 جواد قرآن‌نویس از امضای قرارداد ساخت مدرسه شبانه‌روزی شهرک سینا با 650 میلیارد تومان خبر داد و گفت: خیر تهرانی به نام آقای مصلانژاد برای ساخت مجموعه حیات طیبه با اعتبار 3 میلیارد تومان در اردبیل اعلام آمادگی کرده که اوایل سال آینده با نشست با این خیر با حضور استاندار اردبیل زمینه عملیاتی شدن این مجموعه در استان را فراهم می‌کنیم.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود از ساخت 369 مدرسه در استان در قالب یک هزار و 469 کلاس درس خبر داد و گفت: این مجموعه‌ها در استان توسط خیرین ساخته و تحویل آموزش و پرورش شده است.

 وی همچنین یادآور شد: دو باب مدرسه شبانه‌روزی خیرین، 7 باب نمازخانه، سه باب کتابخانه، دو باب کارگاه آزمایشگاهی و دو باب خوابگاه نیز به صورت آماده در اختیار آموزش و پرورش استان اردبیل گذاشته شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر