کد خبر: 896590
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳
رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر کرج خبرداد
اکبر سلیم نژاد در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته کرج، گفت: اکنون اعتبارات قابل توجهی در حوزه عمران و فرهنگ به میزان 45 میلیارد تومان پیش بینی شده و برای مصلی ها در کرج و فردیس نیز اعتباراتی اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: اعتباراتی هم به مدارس و مساجد برای بازسازی مسجد و سرویس های بهداشتی اختصاص یافته است.

سلیم نژاد گفت: 85 نوع فعالیت عمرانی و فرهنگی با هدف اجرای هرچه بیشتر طرح های توسعه فرهنگی درکرج پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: توسعه سلامت، ارتقاء فرهنگ حفاظت از محیط زیست، فرهنگسازی و ایمن سازی دربرابر بلایای طبیعی و تقویت باورهای دینی از راهبردهای اصلی و اولویت دار شورای اسلامی شهر کرج به شمارمی رود.

سلیم نژاد خاطرنشان کرد: ارتقاء فرهنگ شهروندی و افزایش دانش شهروندان ، تحکیم بنیان خانواده ، ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی نیز از دیگر راهبردهای مهم فرهنگی به شمارمی رود که مورد پیگیری قرار دارد .

وی اضافه کرد: با احداث گرمخانه نیز تلاش شده تا با همکاری سایر ارگانها و دستگاه های اجرایی بسیاری از معتادان کارتن خواب ساماندهی شوند.

سلیم نژاد یادآورشد: همچنین با هدف ترویج کتاب خوانی با کمک 200 میلیون تومان به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج گام های موثری دراین زمینه برداشته شده است.

وی افزود: بسته های راهنمای گردشگری به مبلغ 100 هزار تومان در آستانه سال نو تهیه و تدوین شده که در مجموع 700 میلیون تومان بودجه برای تبلیغات عید نوروز درنظر گرفته شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار