کد خبر: 896570
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: حمله‌کنندگان بیمارستان فارابی 100 میلیون تومان خسارت به این بیمارستان وارد کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ،کیانوش جهان‌پور اظهار کرد: یک خانم بیمار65 ساله از استان‌ خوزستان در بخش روانپزشکی بیمارستان فارابی بستری بود که پس از شک به آمبولی ریه به بخش داخلی این بیمارستان منتقل و 4 بار ویزیت‌ و مشاوره شد که نهایتاً پس از انجام همه اقدامات لازم دچار ایست قلبی و پس از چندین بار احیا جان خود را از دست می‌دهد.

وی افزود: این بیمار دارای 11 فرزند بوده که فرزندان پس از مطلع شدن فوت مادر خود به پرستار، سوپروایزر و پزشک بیمارستان حمله کردند و آنان را مورد ضرب و شتم قرار دادند و به استیشن پرستاری و تجهیزات پزشکی خسارت‌ وارد کرده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان این که حمله‌کنندگان 100 میلیون تومان به بیمارستان فارابی خسارت وارد کرده‌اند، گفت: رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان امروز با دادستان اصفهان در خصوص پیگیری این موضوع نه تنها از جنبه خصوصی افراد بلکه از جنبه عمومی جرم اقدام کرده است چراکه اخلال در روند درمان و آسیب به اموال عمومی و بیت‌المال ایجاد شده است.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص این حادثه خلع قانونی وجود ندارد و دادگستری استان اصفهان نیز قول مساعدت و همکاری در این رابطه داده است؛ بیمارستان فارابی در این مورد شکایت کرده و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز موضوع را از جنبه عمومی جرم از مراجع قضایی پیگیر است.

جهان‌پور در پایان اذعان داشت: اگر برخورد صحیح و قانونی با چنین مواردی صورت گیرد دیگر شاهد اتفاقات مشابه نخواهیم بود و از بروز مشکلات بعدی جلوگیری به عمل می‌آید.

 

; ; ;

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار