کد خبر: 896559
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۱
عضو كميسيون عمران مجلس، از سوء‌استفاده برخي ايرلاين‌ها از قانون آزادسازي نرخ بليت و گران‌فروشي انتقاد كرد و گفت: سوء‌استفاده از زمان‌ اوج سفرهاي هوايي در راستاي افزايش نرخ‌ها تخلفي است كه بايد با ورود ضربتي سازمان هواپيمايي متوقف شود. 
حسن خسته‌بند در گفت‌وگو با «خانه ملت»، با انتقاد از سوء‌استفاده برخي ايرلاين‌ها از قانون آزادسازي نرخ بليت گفت: متأسفانه برخي ايرلاين‌ها به جاي استفاده صحيح از اين قانون در پي خالي‌كردن جيب مردم در زمان اوج تقاضا براي سفر هستند. 
عضو كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي، با بيان اينكه ترجمه آزادسازي نرخ بليت‌ها افزايش رقابت بين ايرلاين‌ها بوده است، افزود: در حال حاضر رقابت شكل‌گرفته بين ايرلاين‌ها در جهت افزايش هرچه بيشتري نرخ‌ها در جريان است. نماينده مردم بندرانزلي در مجلس شوراي اسلامي، با تأكيد بر اينكه هر نوع افزايش قيمتي كه به دور از ارتقای كيفيت خدمات‌دهي به مسافران باشد تخلف محرز است، تصريح كرد: اعمال قانون آزادسازي نرخ بليت در كشورهاي مختلف در جهت آسايش مسافران انجام مي‌شود، اما در كشور ما در راستاي پركردن جيب برخي ايرلاين‌ها از اين‌رو اصلاح اين رويه لازم است. 
 
ضرورت بازنگري در قانون آزادسازي نرخ بليت

اين نماينده مردم در مجلس دهم، با تأكيد برضرورت بازنگري در قانون آزادسازي نرخ بليت‌ها تصريح كرد: روند توأم با تخلف ايرلاين‌ها نتيجه ضعف نظارت دستگاه‌هاي مسئول اعم از سازمان هواپيمايي است. وي با اشاره به ورود دادستاني برخي استان‌ها به موضوع گران‌فروشي بليت هواپيما گفت: ورود دادستاني به اين موضوع شايسته تقدير است، اما اگر در موعد مشخص سازمان هواپيمايي به اين موضوع ورود مي‌كرد، علاوه بر ساماندهي موضوع اجحافي در حق مردم نيز صورت نمي‌گرفت. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار