کد خبر: 896558
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۱
سخنگوي دولت گفت: دولت تلاش مي‌كند تا به همسان‌سازي حقوق بازنشستگان در سال 97 توجه شود و در اين راستا از ابتداي سال با لحاظ تحقق كامل درآمد 3هزار و 400ميليارد توماني براي ترميم حقوق بازنشستگان، اقدامات لازم را انجام مي‌دهد. 
به گزارش «خانه‌ملت»، محمدباقر نوبخت با بيان اينكه براي ترميم حقوق بازنشستگان در راستاي همسان‌سازي در سال 97 به تأمين حداقل اين منابع نيازمند هستيم، افزود: در جريان بررسي لايحه بودجه سال 97 در مجموع با احتساب پيشنهاد دولت، 2‌هزار ميليارد تومان منابع براي همسان‌سازي حقوق بازنشستگان در نظر گرفته شده كه بيانگر كمبود هزار و 400ميليارد توماني منابع براي همسان‌سازي در سال آينده است. نوبخت تصريح كرد: با هماهنگي‌هايي كه با مجلس صورت گرفت، مجوزي ارائه شد تا سازمان برنامه‌و‌بودجه بتواند از سرجمع بودجه و احياناً اموال تمليكي منابع كافي براي ترميم حقوق بازنشستگان را در سال آينده تأمين كند. 
گفتني است كه در كشور در حدود 5 ميليون بازنشسته و مستمري‌بگير وجود دارد، اين در حالي است كه همچون نيروي كار، عموم بازنشستگان نيز از حداقل حقوق يك تا 2 ميليون توماني در ماه برخوردار هستند كه پاسخگوي مخارج‌شان نيست. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار