کد خبر: 896533
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
دیده‌بان
خواننده موسيقي انقلابي در تشريح تازه‌ترين فعاليت‌هاي خود از توليد دو اثر ويژه با مضامين اجتماعي و سالگرد ارتحال يادگار امام(ره) خبر داد.
فرزين ماندگار

محسن توسلي در گفت‌وگو با مهر با اشاره به تازه‌ترين فعاليت‌هاي خود گفت: امسال در ايام سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي اين افتخار را داشتم كه به همت رايزن فرهنگي ايران در بيروت برنامه‌هايي را به مناسبت دهه فجر برگزار كنم كه يكي از اين برنامه‌ها رونمايي از قطعه «هواتو دارم‌ اي خاك» بود كه طي مراسم باشكوهي براي مخاطبان اجرا شد. 
وي ادامه داد: كار ديگري كه تصميم داريم تا پايان سال از آن رونمايي كنيم اثري با موضوع اجتماعي است كه محتواي آن از زبان پدري به دخترش در حوزه خانواده و مسائل روز جامعه است كه ترانه آن توسط سينا دستخوش نوشته شده و داراي مضمون متفاوتي است و مي‌دانم كه مي‌تواند مورد توجه مخاطبان قرار گيرد. اين اثر به طور حتم تا پايان سال در فضاي مجازي منتشر مي‌شود. اين خواننده در پايان به توليد يك قطعه همزمان با سالروز ارتحال حجت الاسلام سيداحمد خميني يادگار امام راحل(ره) اشاره كرد و گفت: كارهاي مربوط به پيش توليد اين قطعه انجام گرفته كه بر اساس آن قاسم صرافان به عنوان شاعر و اميد رهبران به عنوان تنظيم‌كننده حضور دارند و اميدوارم طبق برنامه‌ريزي‌هاي انجام گرفته اين قطعه همزمان با سالروز ارتحال يادگار امام در دسترس مخاطبان قرار گيرد. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار