کد خبر: 896503
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۳
راهکارهای پایان دادن به دخالت‌های ایران در منطقه
دفاع از خود در آن سر دنیا! / وزیر دفاع امریکا: دنبال دخالت در سوریه نیستیم / توی رودربایستی گیر کرده‌ایم!
هر چند وقت یک‌بار نیروهای نظامی امریکا به طور اتفاقی ارتش سوریه را هدف قرار می‌دهند! البته امریکایی‌ها از این کار نیت بدی ندارند و این اقدامات اتفاقی است. حادثه هم که خبر نمی‌کند وگرنه همه می‌دانند که هدف امریکا از حضور در منطقه مبارزه با داعش و تروریسم است. مثلاً همین دو هفته پیش بود که جنگنده‌های امریکا محل عملیات ارتش سوریه را به طور اتفاقی بمباران کردند و 125 نفر را کشتند! نظامیان سوری داشتند یکی از گروه‌های تروریستی را از یک پالایشگاه نفت در دیرالزور بیرون می‌کردند که ناگهان دچار بمب‌گرفتگی شدند!

امریکا و دفاع از خود

جیمز ماتیس، وزیر دفاع امریکا در توضیح این اقدام گفت: «این عملیات تدافعی بوده است و ما به دنبال دخالت در جنگ داخلی سوریه نیستیم.» با این توضیح همه جهانیان متوجه شدند که اگر عملیات شما تدافعی باشد، عیبی ندارد که سربازان ارتش یک کشور را در خاک خودش بکشید!

دخالت به‌خاطر رودربایستی

ضمناً آقای ماتیس تأکید کرده که امریکا به دنبال دخالت در جنگ سوریه نیست، در حقیقت این جنگ سوریه است که به دنبال دخالت امریکا است! جنگ داخلی سوریه راه افتاده دنبال امریکا و التماس می‌کند که بیا در من دخالت کن! هی امریکا می‌گوید نمی‌کنم، هی او می‌گوید باید بکنی. از جنگ سوریه اصرار و از امریکا انکار. این که می‌بینید امریکایی‌های صلح‌دوست و بی‌نوا چند وقت یک بار حمله می‌کنند و عملیات نظامی انجام می‌دهند، از سر ناچاری است!

نگفتیم اسد برود که!

تازه این کارها که دخالت حساب نمی‌شود. چندتا بمب ترکاندن و چندهزارتا سرباز پیاده کردن در خاک سوریه که دخالت نیست. مثلاً زبانم لال امریکایی‌ها که نگفته‌اند رئیس‌جمهور سوریه باید برکنار شود!

راهکارهای جلوگیری از دخالت ایران در منطقه

اصلاً امریکایی‌ها ذاتاً با دخالت مخالف هستند. به خاطر همین از دخالت کردن ایرانی‌ها در منطقه خیلی ناراحت می‌شوند. از طرفی هم بسیار مبادی آداب هستند و رویشان نمی‌شود خواسته‌هایشان را رک و پوست‌کنده بگویند. از این رو بهتر است ما خودمان راهکارهای پایان دادن به دخالت ایران در منطقه را پیشنهاد کنیم که مورد استفاده قرار بگیرد.

ایران از منطقه بلند شود!

بهترین راه جلوگیری از دخالت ایران، عدم حضور ایران در منطقه است. خب آدم که نمی‌تواند در یک جایی باشد ولی نسبت به اطرافش بی‌تفاوت باشد. برای همین پیشنهاد می‌کنیم که ایران اسباب‌کشی کند و از منطقه برود! اگر ایران نقل مکان کند دخالت‌هایش هم تمام می‌شود. برای اینکه ایرانی‌ها انگیزه بیشتری برای اسباب‌کشی داشته باشند، امریکا می‌تواند خودش دنبال جای مناسب بگردد و به ایران پیشنهاد دهد. مثل صاحبخانه‌هایی که برای مستأجر خودشان خانه پیدا می‌کنند که بیرونش کنند! جای مناسب که پیدا شد ایران بند و بساطش را جمع کند و از اینجا بلند شود تا آرامش به منطقه برگردد.

زمان را نگه دارید!

راهکار دیگر جلوگیری از دخالت ایران، متوقف کردن زمان است. امریکایی‌ها خیلی راحت می‌توانند از دانشمندانشان بخواهند که یک دستگاه توقف زمان اختراع کنند. اگر هم دانشمندان معمولی نتوانستند، از دانشمندان فیلم‌های هالیوودی استفاده کنند! با توقف زمان، شمارش معکوس عمر 25 ساله اسرائیل متوقف می‌شود و ایرانی‌ها هم اقداماتشان علیه اسرائیل را که بهانه‌ای برای دخالت در منطقه است، متوقف می‌کنند! از طرف دیگر اگر زمان را نگه دارند، جلوی پیشرفت‌های علمی و امنیتی و دفاعی ایران گرفته می‌شود که در حال حاضر هر روز و هر ساعت دارد با شتاب به جلو می‌رود.

ایده‌هایی برای احمق‌ها

راهکار بعدی که به امریکایی‌ها پیشنهاد می‌دهیم این است که ایرانی‌ها را درگیر مشکلات داخلی کنند تا فرصت دخالت در منطقه را نداشته باشند. چند تا ایده خوب هم داریم که می‌تواند به سرعت نظام ایران را ساقط کند. مثل کمپین به برق زدن همزمان اتوها و ماشین لباسشویی‌ها در ساعت اوج مصرف که خیلی جنبش مدنی خوبی است! یا جنبش پنچر کردن ماشین بسیجیان و آتش زدن مدارس و مساجد! یا مثلاً جنبش موسوم به سبز که توضیحش مفصل است و بر پایه یک نظریه علمی دقیق به نام «نظریه داماد لرستان» بنا شده است و دیگر جنبش‌هایی از این دست که مسئولان ایرانی را مشغول می‌کند و از فکر دخالت در منطقه بازمی‌دارد. همه این ایده‌ها در چند جای جهان آزمایش شده و جواب داده است. در ایران هم صددرصد جواب می‌دهد. به شرط اینکه «احمق‌ها» کار را به دست نگیرند!

دیوار به دیوار با همسایه‌ها

راهکار دیگر، کشیدن دیوار دور ایران است. جناب دونالد ترامپ که در دادن وعده دیوارکشی تخصص دارد و مصمم است دیوار مرزی مکزیک را بسازد، خب یک دیوار هم دور تا دور ایران بکشد که دیگر نتواند دخالت کند. بالای دیوار هم سیم خاردار کار بگذارند که هر نوع دخالتی غیرممکن شود! حالا اگر هم ایران همکاری نکرد و نشد که دور ایران دیوار بکشند، می‌توانند به جایش دور مناطقی که می‌خواهند از دخالت ایران مصون بماند دیوار بکشند! 

دخالت درجه یک، جنس اصل امریکایی

مخلص کلام اینکه دخالت داریم تا دخالت. دخالت امریکایی‌ها در منطقه از جنس خوب و مرغوبش است. تازه ما باید ممنون باشیم که این عزیزان از آن طرف دنیا این همه راه می‌آیند که در امور ما دخالت کنند. انشاءالله اجر اینها و همه دخالتگران در امور با آل سعود!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر