کد خبر: 896499
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴
در چهارمحال و بختیاری
نخستین یادواره شهدای غواص با حضور خانواده‌های شهیدان خرازی، حججی، شهیدان مدافع حرم و شهید دانشگاه علمی و کاربردی استان ؛ شهید فرامرز بنیادی برگزار شد.
احمدرضا پیش‌بین دوم اسفندماه در نخستین یادواره شهدای غواص چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: ما امانت‌دار شهدا هستیم و جریان شهادت با فرهنگ ما عجین شده و به نحوی زنده کننده راه شهدا است.
مشاور رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور افزود: شهدا کار خود را به نحو احسن انجام دادند و ما امانت‌دار یادگاران در دانشگاه جامع علمی و کاربردی هستیم.
پیش‌بین گفت: دانشگاه جامع علمی و کاربردی بیش از ۱۳ هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر دارد که باید در این دانشگاه فرهنگ، ادبیات، ایثار و روحیه جهادی در جای جای فعالیت‌های دانشگاه مد نظر قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه دانشگاه علمی و کاربردی به دنبال ارتقا توانمندی یادگاران شهدا است، تصریح کرد: این دانشگاه برنامه هدایت تحصیلی برای دانشجویان شاهد و ایثارگر در نظر گرفته و همچنین نیاز سنجی دانشجویان برای ورود به بازار کار را دارد.
مشاور رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور ادامه داد: می‌توان از روحیه‌ای که در دانش‌آموختگان وجود دارد به منظور ارتقا روحیه خود یاری و توانمندی بهره برد که اعتباراتی به منظور ایجاد اشتغال برای دانشجویان ترم آخر در نظر گرفته شده است.
وی گفت: این دانشگاه در نظر دارد بهترین مراکز در اختیار دانشجویان شاهد و ایثارگر قرار گیرد و مناسب‌ترین رشته‌ها برای این افراد معرفی شود.
پیش‌بین خاطرنشان کرد: امید است با همت مدیران، روسا و بنیاد شهید و امور ایثارگران بتوان وظیفه خود را انجام داد و در جهت ارتقا روحیه فرهنگ وایثار در جامعه به خصوص جامعه دانشگاهی گام برداشت.
در ادامه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۲۳ یادواره شهدا در استان برگزار شده است.
فریبرز نجفی گفت: این یادواره با همکاری دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه شهدا در تمامی صحنه‌هایش انقلاب اسلامی نقش اساسی داشتند، افزود: استان نزدیک به دو هزار و ۴۳۸ شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر