کد خبر: 896472
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
حامد حدادی

ستاره تیم ملی بسکتبال گفت: در بازی با قزاقستان بهتر از آن‌ها بودیم و برنده شدیم.

به گزارش ایسنا، حامد حدادی در مورد پیروزی ایران مقابل قزاقستان در انتخابی جام جهانی بسکتبال اظهار کرد: بعد از مدت‌ها بود که این ترکیب کنار هم بازی می‌کرد و بچه‌های قدیمی به تازگی بازگشته بودند و به همین دلیل در ابتدا ناهماهنگ بودیم و شوت‌های‌مان هم داخل سبد نمی‌رفت. از سوی دیگر به سالن عادت نداشتیم، اما رفته رفته بهتر شدیم و ضد حمله‌های خوبی را زدیم.

او ادامه داد: دفاع‌مان در این مسابقه بسیار خوب بود و همین موضوع باعث شد آن‌ها در حمله نتوانند کارایی داشته باشند.

سنتر تیم ملی بسکتبال گفت: قزاقستان هم تیم خوبی بود و از امتیاز میزبانی بهره می‌برد، اما در کل ما بهتر بودیم و برنده شدیم.

حدادی در پاسخ به این سوال که این ترکیب چقدر برای هماهنگی کار دارد؟ گفت: خیلی کار دارد و باید تمرینات زیادی را انجام دهیم. فعلا اول راه هستیم و برای مراحل بعد باید آماده‌تر باشیم. مرحله‌ بعد بازی‌ها سخت‌تر می‌شود و باید بدون اشتباه بازی کنیم.

او با اشاره به این که بازگشت صمد اتفاق خوبی است، گفت: خوشحالم که او برگشته است و دلم برای بازی کنارش تنگ شده بود و خوشبختانه این اتفاق با برد همراه بود. صمد بازیکن بزرگی است و آمدنش روحیه مضاعفی به تیم داد.

بهترین بازیکن آسیا در مورد دیدار یک‌شنبه با عراق در تهران عنوان کرد: همه انگیزه دارند. اگر همان تیم هم یک بار دیگر با عراق بازی کند شکست‌شان می‌دهد. آن مسابقه یک اتفاق بود و دیگر تکرار نمی‌شود. از هواداران و تماشاگران هم می‌خواهم به سالن بیایند و حمایت کنند. از الان زود است، اما ما هم تلاش می‌کنیم عیدی خوبی را به تماشاگران بدهیم.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار