کد خبر: 896466
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴
مهدی تاج

رییس فدراسیون فوتبال گفت: به نظر من مجموعه خوزستان سهم بسزایی در توسعه فوتبال کشور دارد.

به گزارش ایسنا - منطقه خوزستان، مهدی تاج در حاشیه نشست مشترک روسای فدراسیون‌های ورزشی که امروز (پنجشنبه) با حضور وزیر ورزش در اهواز برگزار شد، در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که چرا در تیم ملی شاهد حضور بازیکنان خوزستانی نیستیم و شاید حضورشان مقطعی باشد، اظهار کرد: یک کشور 70،  80 میلیون نفری داریم و بسیاری از بازیکنان ما لژیونر هستند. فکر می کنم نزدیک به 50 درصد بازیکنان تیم ملی لژیونر هستند و نفراتی مثل انصاری فر و سردا آزمون، بازیکنانی هستند که در لیگ برتر ایران بازی می کردند، البته این ملاک قطعی نیست که بگوییم چون فولاد و فوتبال خوزستان سهمیه ای در تیم ملی ندارد، آن را افت تلقی کنیم.

وی افزود: به نظر من مجموعه خوزستان سهم بسزایی در توسعه فوتبال کشور دارد. در دو مرحله از جام جهانی جوانان و نوجوانان بالا رفتیم که بیش از 40 درصد بازیکنان تیم های ملی از خوزستان بودند.

رییس فدراسیون فوتبال گفت: 23 فروردین ماه نیز تیم ملی امید تشکیل داده می شود و سرمربی آن تعیین می شود که بخش عمده ای از این تیم نیز از بازیکنان خوزستانی است.

وی همچنین از وضعیت ورزشگاه در حال ساخت باشگاه فولاد ابراز رضایت کرد.

تاج همچنین در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد مسعود شجاعی به تیم ملی دعوت شود؟ گفت: اگر سرمربی تیم ملی انتخاب کند، این امکان وجود دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار