کد خبر: 896448
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
دبیر کل اتاق بازرگانی استان البرز خبرداد
دبیر کل اتاق بازرگانی، صنایع و کشاورزی استان البرز گفت که هیات 12 نفره تجاری و اقتصادی از ایالت راینالد فالتس به سرپرستی جو وینگارتن، مدیرکل اداره نوآوری و دیجیتال سازی این کشور روز دوشنبه 7 اسفند ماه جاری به البرز سفر می کند.

مسعود قاسمی با اشاره به اینکه این دومین بار است که اتاق بازرگانی البرز میزبان هیات تجاری آلمان است افزود: این هیات در راستای تفاهم نامه همکاری های تجاری بین البرز و این ایالت به استان سفر خواهند کرد.

دبیرکل اتاق بازرگانی البرز تصریح کرد: تشویق و گسترش روابط تجاری و اقتصادی میان کارآفرینان و اعضای اتاق های بازرگانی کشور ایالت راینالد – فالتس و البرز، تبادل اطلاعات در زمینه منافع متقابل در اقتصاد، تجارت خارجی، قوانین و مقررات تجارت، سرمایه گذاری، از جمله بندهای این تفاهم نامه بود. وی اظهار کرد: توسعه روابط اقتصادی و فرهنگی بین دو کشور و شناخت کافی در ساختارهای اقتصادی و تعامل تجاری بیشتر با فعالان اقتصادی استان البرز از دیگر اهداف این هیات تجاری است. قاسمی خاطرشان کرد: اعزام و پذیرش هیات های تجاری بستر مناسب را برای توسعه هر چه بیشتر صادرات فراهم خواهد کرد. وی، برگزاری نشست های تخصصی بین تجار و بازرگانان البرز و آلمان ، بازدید از نمایشگاه توانمندی های استان در اتاق بازرگانی البرز و نیز دیدن از یک خط تولیدی در استان از جمله برنامه های سفر این هیات تجاری به البرز است.

وی اظهار کرد: از مسئولان و کارشناسان چند شرکت که در زمینه های مشاوره بازرگانی ، ،لوازم منزل و آشپزخانه، مشاوره حقوقی، سیستم های الکترونیکی و اتوماسیون، برش و پردازش فلزات، حمل و نقل به استان البرز را همراهی می کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار