کد خبر: 896280
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهرتهران با بیان اینکه ثبت‌نام اسکان نوروزی در سامانه eskan.medu.ir شروع شده و پذیرش از ۲۹ اسفند انجام می‌شود از افزایش ۱۰ درصدی نرخ اسکان برای غیرفرهنگیان خبر داد.
ایسنا: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهرتهران با بیان اینکه ثبت‌نام اسکان نوروزی در سامانه eskan.medu.ir شروع شده و پذیرش از ۲۹ اسفند انجام می‌شود از افزایش ۱۰ درصدی نرخ اسکان برای غیرفرهنگیان خبر داد.

محسن بهارلو در جمع خبرنگاران، با اشاره به آمادگی برای استقبال از نوروز و اسکان نوروزی فرهنگیان اظهار کرد: تهران در سال گذشته پذیرای بالغ بر ۹۰ هزار نفر بود و رغبت برای آمدن به تهران افزایش یافته است.

وی افزود: سال گذشته حدودا ۱۴۰۰ کلاس درس را آماده کرده‌بودیم. البته علاوه بر مدارس، مراکز اقامت دائمی تحت عنوان خانه معلم داریم که پذیرش در این ۱۵ خانه معلم نیز انجام می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهرتهران با بیان اینکه کلاس‌های درس با توجه به امکاناتی که برایشان درنظر گرفته می‌شود در دو گروه «الف» و «ب» تقسیم بندی می‌شوند گفت: امسال ۱۰ درصد بر نرخ اسکان در سال گذشته افزوده می‌شود. بر این اساس نرخ اسکان در کلاس‌های ویژه الف. در سال گذشته ۲۸ هزار تومان برای فرهنگیان و ۵۵ هزار تومان برای سایر کارکنان دولت بوده که امسال ۱۰ درصد برای مشاغل آزاد غیر از فرهنگیان اضافه می‌شود.

بهارلو ادامه داد: امسال ۱۶۰۰ کلاس درس برای اسکان درنظر گرفته شد، اما سال گذشته در پیک مراجعات ظرفیت ۱۱۵۰ نفر پر شد.

به گفته وی، ثبت نام اسکان نوروزی در سامانه eskan.medu.ir شروع شده و پذیرش از ۲۹ اسفند انجام و تا روز ۱۳ فروردین ادامه خواهد داشت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار