کد خبر: 896269
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
رئیس سازمان امداد و نجات گفت: با وجود آنکه به دلیل بهمن هایی که در منطقه می آید، جان امدادگران در خطر است، تلاش می کنیم انتقال پیکرها در سریع ترین زمان ممکن اتفاق بیفتد.
 مهر: رئیس سازمان امداد و نجات گفت: با وجود آنکه به دلیل بهمن هایی که در منطقه می آید، جان امدادگران در خطر است، تلاش می کنیم انتقال پیکرها در سریع ترین زمان ممکن اتفاق بیفتد.
 
مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات در یک گفتگوی تلویزیونی در خصوص انتقال اجساد حادثه دیده هواپیمایی تهران- یاسوج گفت: از صبح فردا عملیات را با نیرو‌های بیشتر دنبال می‌کنیم. انتقال پیکر‌ها کار سخت و دشواری است و جان امدادگران ما در کوهستان به دلیل بهمن‌هایی که در منطقه می‌آید در معرض تهدید است. اما سعی می‌کنیم آرامش را به خانواده‌های عزادار هدیه کرده و انتقال اجساد در سریع‌ترین زمان اتفاق بیفتد.

وی افزود: تدابیری برای انتقال اجساد از راه زمین نیز اندیشیده شده و با همکاری فدراسیون کوهنوردی، ۴ اسکی باز که از امدادگران جمعیت هم هستند در منطقه حضور دارند. همچنین مسیری را شناسایی کرده ایم که اگر انتقال پیکر‌ها با بالگرد امکانپذیر نبود، هرچه سریعتر از راه زمینی، پیکر‌ها را منتقل کنیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار