کد خبر: 896247
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
توليت آستان قدس رضوي:
جرياني مي‌خواست امامت را در خلافت هضم كند و تمام تلاش‌هاي پيامبر (ص) را در پوشش نفاق از بين ببرد، اما فاطمه اطهر(س) با دو وسيله «خطبه‌هاي روشنگر و آتشين» و «اشك» نقاب را از چهره نفاق كنار زد. 
به گزارش جوان، حجت‌الاسلام ابراهيم رئيسي، توليت آستان قدس رضوي در اجتماع عظيم عزاداران فاطمي تهران ادامه داد: قرآن اين سؤال را مطرح مي‌كند كه اگر روزي وجود مقدس پيامبر (ص) بين شما نبود، قرار است به عقب برگرديد و زحمات پيامبر و تلاش‌هاي ايشان به هيچ انگاشته شود، قرار است دوباره مدينه النبي برگردد به اخلاق جاهلي و دوباره روحيه اشرافي‌گري در جامعه مستولي، و به نيازمندان بي‌توجهي شود؟ رئيسي افزود: اگر به انقلاب پيامبر و آفت‌ها و مشكلات بي‌توجهي كرديم و اين آرمان‌شهري كه به نام قرآن و دين برپا شده آسيب ديد، خداوند متعال، پيامبر و دين آسيب نمي‌بينند، بلكه همان مردمي ضرر مي‌كنند كه با اين همه تلاش و فداكاري و هزينه دادن، انقلاب كردند. وي تصريح كرد: امروز در آستانه چهلمين سالگرد انقلاب، آفت‌هايي كه انقلاب را تهديد مي‌كند همان آفت‌هايي است كه جامعه پيامبر را تهديد مي‎كرد. 
رئيسي خاطر نشان كرد: اگر به جاي مردم به بيگانه اعتماد كرديد، اشرافي‌گري جاي توجه به محرومان را گرفت، در فرهنگ و سياست و اقتصاد الگو‌هاي ليبرال استفاده شد، به جاي استقلال اقتصادي و سياسي و فرهنگي، وابستگي به بيگانه به اسم تعامل با دنيا، توجيه و تئوريزه شد و به جاي مبارزه بي‌امان با فساد و تبعيض، با رانت و فساد نزديكان و نورچشمي‌ها مماشات شد، عقبگرد و ارتجاع قطعي است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار