کد خبر: 896218
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۹
جدال مدعيان در نيمه‌نهايي ليگ برتر واليبال
مسابقات واليبال ساحلي تور جهاني در حالي روز گذشته در جزيره کيش آغاز شد که ليگ برتر واليبال نيز به روزهاي حساس خود رسيده است.
اشرف رامین

مسابقات واليبال ساحلي تور جهاني در حالي روز گذشته در جزيره کيش آغاز شد که ليگ برتر واليبال نيز به روزهاي حساس خود رسيده است. سومين دوره‌ اين رقابت‌ها در شرايطي به ميزباني کشورمان برگزار مي‌شود که 32 تيم با هم به رقابت مي‌پردازند. سيداحمد ضيايي در آغاز اين مسابقات از گسترش آن در سال‌هاي آتي خبر داده است. رئيس فدراسيون واليبال با بيان اينکه در آغاز راه هستيم، ابراز اميدواري کرد كه ايران در آينده درخشش خوبي در واليبال ساحلي داشته باشد: «در اول راه ساحلي هستيم. سال‌هاي گذشته هم اقدامات خوبي انجام شده، اما برگزاري مسابقات سه‌ ستاره رهاورد خوبي براي واليبال ساحلي کشور ندارد. بنابراين در نظر داريم براي سال‌هاي آتي مسابقات را به صورت منطقه‌‌اي برگزار و کاري کنيم که ورزشکاران شمال، جنوب، شرق و غرب کشور نيز به رشته واليبال ساحلي تشويق شوند، چراكه اين رشته در ميادين مختلف جهاني دو مدال دارد. فرقي نمي‌کند در المپيک، جهاني و آسيايي همه جا مي‌توانيم ظهور و بروز داشته باشيم. فدراسيون به دنبال اين است که مسابقات ساحلي را کارآمدتر برگزار کند تا هم بازيکنان در تورهاي بين‌المللي براي بالا بردن رنکينگ شرکت کنند و هم مسابقات داخلي به کارمان بيايد.» ضيايي همچنين بازي‌هاي المپيک را هدف اصلي واليبال ساحلي عنوان کرده است: «به معجزه اعتقاد ندارم، بايد توان بازيکنان را در نظر بگيريم. ضمن اينکه مربي خارجي هم نداريم و به همين دليل نبايد انتظار خارج از عرف و قواعد داشت. هر چقدر بچه‌ها تلاش بيشتري داشته باشند، نتيجه بهتري خواهيم گرفت. 

برنامه‌ريزي ما اين است كه در المپيک نماينده داشته باشيم. بهترين اتفاق جهاني براي هر رشته ورزشي حضور در المپيک است. بعيد مي‌دانم به المپيک ۲۰۲۰ برسيم، ولي براي ۲۰۲۴ اگر اغراق نکنيم، مي‌شود در اين المپيک حرفي براي گفتن داشته باشيم.» همچنین مرحله نيمه‌نهايي ليگ برتر واليبال هم امروز با دو ديدار حساس استارت مي‌خورد. شهرداري تبريز در خانه خاتم اردکان را در پيش دارد. شهرداري در پلي‌آف کاله را شكست داد و حالا براي صعود به فينال، خاتم را پيش‌رو دارد. اين در حالي است که اردکاني‌ها نيز سايپاي مدعي را مغلوب کرده‌اند و همچنان به شگفتي‌سازي مي‌انديشند. بانک سرمايه نيز در تهران به مصاف پيکان مي‌رود. سرمايه با غلبه بر هاوش به نيمه‌نهايي رسيده و براي سومين حضور پياپي در فينال تلاش مي‌کند. پيکان ديگر مدعي قهرماني هم پس از پشت سر گذاشتن شهرداري ورامين رودرروي تيم پرستاره بانک سرمايه قرار مي‌گيرد. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار