کد خبر: 896190
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱
در پي انتصاب حامد فاتحي از سوي مدير كل روابط عمومي رسانه ملي به عنوان مدير روابط عمومي معاونت صدا مراسم توديع و معارفه وي روز گذشته در جلسه شوراي مديران راديو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي صداوسيما، در اين مراسم معاون صداي رسانه ملي با اشاره به جايگاه روابط عمومي گفت: درشرايط فعلي و بر اساس اولويت ها و نيازها، روابط عمومي بايد فضاي جديدتري را تجربه مي كرد به همين دليل و بعد از مشورت‌هاي صورت گرفته اين انتصاب انجام شد.

دكتر شاه آبادي با اشاره به غناي بالاي برنامه هاي راديويي لزوم معرفي جدي برنامه هاي شاخص راديويي را از ماموريت هاي اصلي روابط عمومي در دوره جديد بر شمرد .

وي در ادامه گفت: در حال حاضر اين رسانه در موقعيتي قرار دارد كه در امتداد پيام نيازمند تحول است و مسلما براي تحقق اين موضوع و همچنين ادا شدن حق راديو، نيازمند ايجاد ارتباطات برون معاونتي قوي و گسترده با ساير رسانه‌ها هستيم

معاون صداي رسانه ملي افزود: براي اينكه جايگاه راديو با حجم عظيم برنامه هاي توليدي در داخل سازمان و در گام بعدي در فضاي رسانه اي بيروني بيش از گذشته مطرح شود نيازمند فعاليت بيش از پيش در حوزه روابط عمومي و حمايت مضاعف اداره كل روابط عمومي سازمان هستيم.

وي ابراز اميدواري كرد در دوره جديد روابط عمومي با برنامه ريزي مناسب هماهنگي و هم افزايي لازم با شبكه‌ها ، اداره كل روابط عمومي ، بخش هاي مختلف سازمان و ساير رسانه ها به نحو قابل قبولي انجام شود.

وي در پايان خاطر نشان كرد، از آقاي خدابخش مدير پيشين روابط عمومي صدا نيز سپاسگزارم كه بعد از سال ها كار، با سابقه خوب افتخار بازنشستگي از سازمان را به دست آورده‌اند.

در ادامه اين جلسه رنجبران مدير كل روابط عمومي سازمان صداوسيما نيز با اشاره به جايگاه ويژه راديو به عنوان رسانه‌اي گرم در ميان مخاطبان گفت: راديو رسانه اي موثر است كه در چند ماه گذشته دكتر شاه آبادي اين رسانه را به نحو قابل قبولي مديريت كرده و هميشه دغدغه جايگاه راديو را داشته اند.

وي افزود: ما نيز به دليل توجه ويژه رياست سازمان به جايگاه راديو تمام تلاش خود را براي برآورده كردن اين انتظارات انجام مي‌دهيم.

مديركل روابط عمومي صداوسيما با تاكيد بر لزوم افزايش سهم مخاطبان از آنتن راديو اظهار داشت: بايد سهم مخاطب را از آنتن اين رسانه اثر گذار افزايش داد تا در نهايت افزايش اعتماد عمومي را شاهد باشيم براين اساس پيشنهاد مي شود مدير جديد روابط عمومي صدا براي راه اندازي برنامه اي تحت عنوان 162 ويژه مخاطبان راديو برنامه ريزي و اقدام كند.

رنجبران خاطر نشان كرد: اميد آن مي رود كه دوره جديد، فعاليت هاي روابط عمومي صدا با شادابي و تلاش بيشتري همراه باشد و از آقاي فاتحي كه از مديران پر تلاش و ارزشمند رسانه هستند انتظار داريم به منظور جلب رضايت معاون محترم صدا زمينه ارتباط و همكاري ويژه و موثر با مديران شبكه هاي راديويي را فراهم كند .

گفتني است حامد فاتحي مدير سابق روابط عمومي بسيج رسانه ملي و از فعالين رسانه است كه در سال هاي اخير در رسانه ملي بعنوان كارشناس رسانه ، تهيه كننده برنامه هاي تلويزيوني و سردبيري نشريات فعاليت هاي متعددي داشته است كه برنامه ريزي و راهبري بيش از ده ها هزار دقيقه ويژه برنامه زنده و توليدي داخلي و برون مرزي در "قرارگاه عمليات رسانه اي بسيج صداوسيما" بعنوان واحدي مستقل از گروه تلويزيوني و پذيرفته شدن اين مجموعه تخصصي رسانه اي در بين شبكه هاي سراسري در سال هاي اخير و در دوره مسئوليتي وي شكل گرفت.

فاتحي بعنوان اولين رئيس قرارگاه عمليات رسانه اي و مدير تامين و پخش برنامه هاي تلويزيوني و راديويي در بسيج صداوسيما خدمت كرد وي همزمان يا مسئوليت روابط عمومي بسيج رسانه ملي، مهندسي فرايند برنامه سازي بسيج صداوسيما براي پوشش رسانه اي مهمترين رويداد هاي فرهنگي كشور توسط وي در اين حوزه داراي نظم و نظام و رشد چشمگيري نسبت به ادوار پيشين شد، در اين دوره سه ساله توليدات مناسبتي متعدد با رشدي قابل توجه در قالب ويژه برنامه هاي زنده و توليدي بسيج، سپاه و سازمان هاي مرتبط را با همكاري شبكه هاي تلويزيوني و راديويي رسانه‌ ملي به روي آنتن رفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار