کد خبر: 896122
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۸
عضو مجمع نمايندگان استان كرمانشاه با يادآوري‌ اينكه تنها ۴۰درصد مردم مناطق زلزله‌زده از سكونت در كانكس بهره‌مند شده‌اند، از استاندار خواست به دليل عدم ‌ساماندهي اين بخش در جهت جايگزيني افراد صاحب ايده به‌جاي مديران كنوني اقدام كند. 
شهاب نادري با يادآوري اينكه مردم مناطق زلزله‌زده استان كرمانشاه هنوز با مصائب بسياري مواجه هستند، گفت: بنياد مسكن و بانك‌ها خود بناي يك زلزله اقتصادي را ايجاد كرده‌اند؛ چراكه از زماني كه دولت مصوب كرده كه به زلزله‌زدگان وام‌هايي اعطا شود، مديران بانك‌ها با برخورد سليقه‌اي خود به دليل ايجاد شرايط همراه با استرس، مشكلاتي را براي مردم اين مناطق به وجود آورده‌اند. 
نماينده مردم پاوه، جوانرود، ثلاث باباجاني و روانسر در مجلس شوراي اسلامي، در مورد كمبود كانكس‌ها به عنوان يكي از مهم‌ترين مشكلات مردم زلزله‌زده افزود: قرار بود بنياد مسكن تعدادي كانكس به مردم اين منطقه تحويل دهد و با وجود اينكه بنيادهاي فعال در اين منطقه حق‌الزحمه‌اي را براي ساماندهي اين بخش دريافت مي‌كنند، اما در عمل شهر را رها كرده‌اند. 
عضو كميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي افزود: البته روستاها به دليل ورود سپاه و بسيج از وضعيت خوبي برخوردار هستند، اما در داخل شهرها مردم از نحوه ارائه خدمات ناراضي هستند و اين در حالي است كه مقام معظم رهبري تأكيد فرموده بودند كه بايد به وضعيت مردم اين مناطق رسيدگي شود. 
اين نماينده مردم در مجلس دهم با انتقاد از نحوه توزيع كانكس‌ها در شهرهاي مناطق زلزله‌زده اظهار كرد: تاكنون تنها 40 درصد مردم جهت سكونت از كانكس بهره‌مند شده‌اند كه آن هم از طريق منابع مالي كه خيران در اختيار قرار داده‌اند، صورت گرفته است. 
گفتني است پس از باراندگي‌ها ي روزهاي اخير بسياري از چادرهاي زلزله‌زدگان در سيلاب‌ها غوطه‌ور شده است. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار