کد خبر: 896098
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
ضمن به کارگیری تله مین‌های کنار جاده‌ای علیه صهیونیست‌‌‌ها
پنج سرباز صهیونیست در اثر انفجار مینی در منطقه‌ای واقع در مرزهای اراضی اشغالی با نوار غزه زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است.
پنج سرباز صهیونیست در اثر انفجار مینی در منطقه‌ای واقع در مرزهای اراضی اشغالی با نوار غزه زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است. مقاومت فلسطین حالا نشان می‌دهد در راستای مقابله با اهداف جدید رژیم برای اشغال کامل قدس آماده استفاده از تاکتیک‌‌‌ها و سلاح‌های جدید است به خصوص که در مقابل واکنش انتقامی هوایی صهیونیست‌‌‌ها به غزه، پدافند هوایی مقاومت موفق شد جنگنده‌های صهیونیست‌‌‌‌ها را فراری دهد تا تحولات به همان شکلی که از سرنگونی جنگنده اف 16 اسرائیلی‌‌‌‌ها در هفته پیش در سوریه آغاز شد، به نفع کل جریان مقاومت پیش برود. 

عصر روز ‌‌‌‌شنبه در پی انفجار بمبی در مسیر خودروی گشت‌زنی نیروهای این رژیم در نزدیکی دیوار مرزی نوار غزه چهار سرباز اسرائیلی زخمی شدند. البته برخی اخبار نیز حکایت از هلاکت یک سرباز صهیونیستی دارد. تعدادی از این نیرو‌‌‌ها در حال کندن پرچم فلسطینی نصب شده بودند که این انفجار روی داد. در پی این انفجار جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شب گذشته مناطق شرقی این منطقه را آماج سلسله حملات خود قرار دادند.  اما در واکنش به این اقدام ارتش رژیم صهیونیستی بار دیگر چند نقطه در غزه را با این ادعا که مقر گروه صلاح‌الدین وابسته به حماس است با چند موشک هدف قرار داد که در پی حملات هوایی این رژیم دست‌کم دو فلسطینی شهید و دو نفر زخمی شدند. بر اساس گزارش پایگاه خبری القدره هر دو شهید از ساکنان محله السلام در رفح و هر دو ۱۷ ساله هستند.  توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی چهار جوان فلسطینی را در شرق رفح واقع در جنوب نوار غزه هدف قرار داد که دو جوان زخمی و دو جوان دیگر ناپدید شدند. وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تهدید کرد تمامی مسئولان حادثه انفجار بمب در مرزهای نوار غزه که موجب زخمی شدن تعدادی از سربازان ارتش این رژیم شد را مورد پیگرد قرار می‌دهد.  دستگاه شاباک (سازمان امنیت داخلی) اسرائیل هم مدعی شد که دو باند فلسطینی را در بیت لحم بازداشت کرده‌ که برای ترور لیبرمن نقشه کشیده بودند.  به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه معاریو اسرائیل، دستگاه شاباک اسرائیل اعلام کرد که این دو باند با شش عضو وابسته به جنبش جهاد اسلامی در بیت لحم هستند و یکی از آنها قصد داشت بمبی را در مسیری که آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ اسرائیل از آنجا می‌گذشت قرار دهد و به تیراندازی علیه اهداف شهرک‌نشینان بپردازد.  براساس ادعای شاباک، طی هفته‌های گذشته اعضای این باند که در منطقه القرویه در بیت لحم برای هدف قرار دادن شهرک‌نشینان و نیروهای اسرائیلی در نزدیکی «‌غوش عتصیون‌» نقشه می‌کشیدند، شناسایی شدند اما باند دوم برای ترور لیبرمن از طریق یک بمب تلاش می‌کرد.
   
مقابله قسام با جنگنده‌های صهیونیستی 

گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (‌حماس‌) اعلام کرد که با حمله جنگنده‌های صهیونیستی به جنوب غزه بر فراز آسمان غزه مقابله کرده است.  به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این گردان‌‌‌‌ها با انتشار بیانیه‌ای کوتاه خاطرنشان کرد که «تسلیحات دفاع هوایی گردان‌های قسام با جنگنده‌های صهیونیستی که در حال بمباران تعدادی از اهداف در آسمان نوار غزه بودند، مقابله کردند.» مقاومت فلسطین توانست با استفاده از سامانه‌های دفاع هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی را وادار به فرار از حریم هوایی رفح یکی از شهرهای نوار غزه کند.  در این راستا، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند، یک راکت به خانه‌ای در منطقه «‌شاعر هنیگیو‌» اصابت کرد. به گزارش این رسانه‌ها، به شهرک‌نشینان دستور داده شده در مناطق اطراف غزه در نزدیکی پناهگاه‌‌‌‌ها بمانند. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار