کد خبر: 896076
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۷
سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران گفت: ما در بازی امروز موقعیت‌های زیادی خلق کردیم و نسبت به روسیه بهتر بودیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهرزاد مظفر سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران بعد از شکست ۴ بر ۳ مقابل روسیه در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی بود و من از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. ما باید از این دیدارهای تدارکاتی درس بگیریم. دیروز بردیم و امروز باختیم اما در هر دو حالت از بازیکنانم راضی هستم چون برد و باخت اهمیتی نداشت.

وی افزود: امروز نسبت به روسیه سرتر بودیم و موقعیت زیادی خلق کردیم اما باید به مدیریت و اداره بازی هم فکر کنیم. ما در فاصله دو دقیقه و نیم به پایان بازی گل خوردیم و در ثانیه‌های پایانی بازی را واگذار کردیم اما همین مسابقات برای ما تجربه می‌شود تا راهکارها را شناخته و گام روبه‌جلو برداریم. من از وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال، کمیته بانوان و همه عواملی که باعث شدند هر دو بازی در حضور تماشاگران برگزار شود تشکر می‌کنم ما شدیداً به این فضا و شوروحال سالن نیاز داریم.

مظفر در ادامه در پاسخ به این سؤال که نقطه ضعف ملی را کجا دیدید، تشریح کرد: هیچ وقت نمی‌توان گفت یک تیم اصلاً ایرادی ندارد. چنین چیزی وجود ندارد ما همیشه باید کار کنیم اما تیم ملی نقطه ضعف بارزی ندارد آنچه باید تمرین کنیم تاکتیک‌هایی است که باید به بلوغ برسد. فراموش نکنیم روسیه تیم نایب قهرمان جهان است.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران ادامه داد: با وجود اینکه ۳ بر ۲ جلو بودیم تماشاگران باز هم از ما گل می‌خواستند آنها بازی تهاجمی را دوست دارند اما نباید فراموش کنیم مقابل چه تیمی بازی کردیم. باید خوشحال باشیم که یک بازی را بردیم و یک بازی را در ثانیه‌های آخر واگذار کردیم.

وی در پایان درباره حضور مهدی‌پور در درون دروازه گفت: می‌خواهیم همه را محک بزنیم تیم‌های دیگر هم بیایند از همه بازیکنان استفاده می‌کنیم. دیروز توسلی درون دروازه بود امروز مهدی‌پور، البته بگویم در گل‌هایی که خوردیم مهدی‌پور مقصر نبود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار