کد خبر: 896042
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲

سرمربی ناتینگهام فارست وضعیت مصدومیت هافبک ایرانی خود را تشریح کرد.

تشریح آخرین وضعیت مصدومیت دژاگه توسط سرمربی ناتینگهام فارست

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ناتینگهام پست، دوران حرفه‌ای اشکان دژاگه در تیم ناتینگهام فارست پیش از اینکه درست و حسابی شروع شود، ضربه جد‌ی‌ای خورد چرا که هافبک تیم ملی ایران در تمرینات ناتینگهام از ناحیه زانو آسیب دید. هنوز مشخص نیست که این هافبک 31 ساله چه مدت به دور از مستطیل سبز خواهد بود، اما انتظار می‌رود او حداقل یک ماه و حتی بیشتر خانه‌نشین باشد.

دژاگه که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی اخیر به عنوان بازیکن آزاد به ناتینگهام فارست پیوست، تنها یک بازی برای این تیم پیش از مصدومیتش انجام داد که آن هم مقابل تیم پیشین خود یعنی فولام بود. دژاگه این شانس را دارد که پیش از پایان فصل به میادین مسابقه بازگردد، اما این هافبک نفوذی، این فصل پس از جدایی‌اش از ولفسبورگ اصلاً بازی نکرده، برای همین وقتی ریکاوری‌اش به پایان برسد باید سخت تلاش کند تا بتواند به شرایط بازی برسد.

آیتور کارانکا در مورد وضعیت هافبک ایرانی‌اش گفت: باید منتظر بمانیم و ببینیم که مصدومیت دژاگه چقدر جدی است. ضربه‌ای به زانوی او خورده و باید ببینم نتیجه آزمایش‌ها چه خواهد بود. جای تأسف دارد چون اشکان سخت به دنبال بازی کردن بود. او سخت به دنبال کمک به ما و سخت به دنبال به دست آوردن شانس بازی برای تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 بود.

سرمربی ناتینگهام فارست تصریح کرد: باید ببینیم که چه اتفاقی خواهد افتاد. نمی‌دانم که چقدر اشکان به دور از میادین خواهد بود. من پزشک نیستم و باید ببینیم که مصدومیت او چقدر جدی است، اما اوضاع به نظر خوب نمی‌رسد و این مایه تأسف ما و دژاگه است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار