کد خبر: 896038
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸

سرمربی تیم تکواندو دانشگاه آزاد گفت: در دور رفت لیگ برتر موفق به شکست شهرداری ورامین شدیم و تمام تلاش ما تکرار این پیروزی در دور برگشت است.

نعمت خلیفه در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص دیدارهای فردا(دوشنبه) دانشگاه آزاد در لیگ برتر تکواندو اظهار داشت: فردا سه بازی حساس با تیم‌های کلینیک بهبد کرج، شهرداری ورامین و ملوان نداجا برگزار خواهیم کرد که دیدار با شهرداری ورامین با توجه به در کورس بودنمان با این تیم بسیار حائز اهمیت خواهد بود. با توجه به حضور در رقابت‌های تیمی گرند اسلم در حال حاضر دو بازی عقب افتاده در لیگ برتر داریم که در صورت کسب امتیازات آن دو مسابقه  با شهرداری ورامین در کورس قهرمانی باقی خواهیم ماند.

وی با تاکید بر انگیزه‌های بالای دانشگاه آزاد برای تکرار برتری دور رفت مقابل شهرداری ورامین تصریح کرد: در دور رفت لیگ برتر موفق به شکست شهرداری ورامین شدیم و تمام تلاش ما تکرار این پیروزی در دور برگشت است. اگر به امید خدا موفق به رسیدن به این مهم شویم همچنان در کورس قهرمانی باقی خواهیم ماند و در غیر این صورت نیز تا روز آخر و مسابقه پایانی لیگ ادامه و تنور رقابت‌ها داغ باقی خواهد ماند.

سرمربی تیم تکواندو دانشگاه آزاد در خصوص رقابت‌های لیگ برتر تکواندو گفت: لیگ برتر در سال‌های قبل نیز در سطح بسیار خوبی برگزار می‌شد اما امسال به دلیل حضور سه تیم لوازم خانگی کن، شهرداری ورامین و دانشگاه آزاد در کورس قهرمانی شاهد رقابت‌های بسیار جذابی هستیم. تیم دانشگاه آزاد قدیمی‌ترین تیم لیگ برتر است و همیشه به دنبال قهرمانی است و امیدوارم امسال نیز این مهم را رقم بزنیم. 

خلیفه در خصوص شکست هفته گذشته این تیم مقابل لواز خانگی کن عنوان کرد: تیم ما به دلیل حضور در رقابت‌های تیمی گرند اسلم تنها 4 روز قبل از دیدار مقابل لوازم خانگی کن به تهران رسید که این موضوع شرایط را برای ما خاص کرده بود. این شرایط باعث شده بود برخی بازیکنان ما به سر وزن نرسند و از طرف با خستگی در این دیدار حضور پیدا کنیم. از طرفی اشتباهات فردی نیز باعث شد نتیجه را واگذار را کنیم اما امیدواریم در دیدارهای بعدی این شکست را جبران کنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار