کد خبر: 896005
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸

مدیرعامل باشگاه گسترش‌فولاد تبریز گفت:هیچ دخالتی در تصمیم‌گیری مبنی بر اینکه این بازی در ورزشگاه دیگری برگزار شود، نداریم.

هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص بارش شدید باران در زمین بنیاد دیزل و اینکه آیا با نظر شما احتمال دارد دربی تبریز در ورزشگاه دیگری برگزار شود یا خیر، گفت: راجع به این موضوع باید بگویم با توجه به اینکه دفتر باشگاه گسترش‌فولاد نزدیک به ورزشگاه بنیاد دیزل بود،به ورزشگاه آمدیم اما شرایط جوی باعث شد تا این بازی لغو شود. در حال حاضر بارندگی شدید است. سطح چمن و و زیر چمن آب جمع شده است. حتی شرایط برای تمرین کردن تیم فوتبال گسترش فولاد هم وجود ندارد.

وی در ادامه گفت:‌ما هیچ دخالتی در تصمیم‌گیری مبنی بر اینکه این بازی در ورزشگاه دیگری برگزار شود، نداریم. نمایندگان فدراسیون فوتبال، هیأت استان تبریز و همچنین داوران در ورزشگاه حضور دارند و با توجه به شرایط جوی این بازی را لغو کردند. 

نصیرزاده در پایان گفت:‌با توجه به آئین‌نامه باید بعد از 24 ساعت این بازی برگزار شود اما با توجه به اینکه احتمال دارد طبق گزارش هواشناسی برف سنگینی امشب در تبریز ببارد ممکن است بازهم این بازی لغو شود. اما از نظر ما این دو تیم هیچ مشکلی برای بازی کردن در وزشگاه بنیاد دیزل ندارند و اگر شرایط مساعد بود می‌توانند بازی‌شان را در این ورزشگاه برگزار کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار