کد خبر: 895935
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴
شهردار اصفهان:
شهردار اصفهان گفت بررسی‌ها نشان می‌دهد در گذشته شهر گران اداره می‌شد، از این رو در تلاش هستیم با ایجاد انضباط اداری و کاهش هزینه‌ها در شهرداری روند را تغییر دهیم.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، شهردار اصفهان اظهارکرد: شهر اصفهان عقب‌افتادگی های زیادی دارد، بنابراین همه افرادی که شهر را دوست دارند و می‌خواهند شهروندان از شرایط خوبی برای زندگی‌کردن برخوردار شوند، باید صادقانه برای بهبود شرایط کمک کنند.

قدرت الله نوروزی با بیان اینکه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان آخرین بررسی‌های بودجه سال ۹۷ شهرداری انجام می شود، از شهروندان خواست با استفاده از راه‌های ارتباطی با شهرداری از جمله سامانه ۱۳۷، مشکلات مد نظر خود را مطرح کنند تا وجود این مشکلات باعث تأخیر در خدمت‌رسانی نشود و شهرداری بتواند از نقطه نظرات مردم در اصلاح فرایندها استفاده کند.

وی تصریح کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد در گذشته شهر گران اداره می‌شد، از این رو در تلاش هستیم با ایجاد انضباط اداری و کاهش هزینه‌ها در شهرداری روند را تغییر دهیم.

وی به تشکیل ستاد مرکزی برای ایجاد انضباط اداری و همگرایی بین مناطق ۱۵ گانه اشاره و خاطرنشان کرد: جلسات ستاد مناطق به صورت منظم تشکیل می‌شود تا مشکلات مردم را بررسی و به صورت ریشه‌ای رفع کنیم.

نوروزی با بیان اینکه تلاش مجموعه مدیران و کارکنان شهرداری بهبود بخشی به کیفیت زندگی شهروندان است، ابراز امیدواری کرد: با کمک مردم مسیر خدمت‌رسانی به خوبی ادامه پیدا کند، در این راستا در برنامه کاری مدیریت شهری، بازدید سرزده از پروژه‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به تشییع پیکر پاک چند تن از شهدا در هفته جاری، از تمام مردم دعوت کرد: در این مراسم حضور یافته و با میثاق مجدد، راه شهدا را به خوبی ادامه دهند.

نوروزی با اعلام اجرای ۵۰۰ برنامه در نقاط مختلف شهر به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب‌ اسلامی، اظهارکرد: امسال در مجموعه شهرداری برنامه‌های دهه‌فجر از نظر کمّی و کیفی بسیار خوب بود، البته از تمام کسانی که نقد منصفانه داشتند، تشکر می‌کنم و معتقدم این گونه نقدها می‌تواند به رفع اشکالات کمک کند.

شهردار اصفهان ادامه داد: هفته گذشته جشن پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر کشور برگزار شد و همزمان در شهر اصفهان با حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجمع گسترده مردمی شکل گرفت، همچنین هفته گذشته شاهد بهره‌برداری بیش از ۸۰ پروژه شهری در نقاط مختلف شهر بودیم.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر