کد خبر: 895839
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳
وزیر امورخارجه آلمان گفت: به شرکای آمریکایی خود توصیه می‌کنیم که توافق هسته‌ای با ایران را لغو نکنند.
ایسنا: زیگمار گابریل در سخنرانی خود در کنفرانس امنیتی مونیخ با تکیه بر ادعا‌های بی‌اساس غرب علیه کشورمان، به همکاری‌های آلمان و روسیه در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: ما اجازه ندادیم که ایران به یک کشور دارای بمب هسته‌ای تبدیل شود. ما با روسیه بر سر برجام مذاکره کردیم و از شرکای آمریکایی‌مان می‌خواهیم که این توافق را لغو نکنند.

گابریل ادامه داد: در ازاء از آن‌ها می‌خواهیم که تلاش کنند با کمک یکدیگر راهبرد‌های جدیدی را برای مقابله با سیاست‌های بی‌ثبات کننده ایران و عقب راندن نفوذ آن در منطقه خاورمیانه تعیین کنیم.

وی همچنین گفت: اکنون ما باید به یک راه حل پایدار و دائمی برای بحران سوریه و یمن دست یابیم، چراکه این تنها راه کمک به مردم این کشور‌ها و مقابله با تلاش هژمونیک ایران است.

به گزارش ایسنا، غرب و آمریکا تحت رهبری رژیم صهیونیستی در حالی ایران را به دست داشتن در اقدامات بی‌ثبات‌کننده در منطقه متهم می‌کنند که این کشور‌ها خود عامل اصلی جنگ و ناآرامی در خاورمیانه هستند، اما تلاش می‌کنند تا با متهم کردن ایران بر این واقعیات سرپوش بگذارند و جمهوری اسلامی را برای مشکلات منطقه مقصر جلوه دهند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار