کد خبر: 895815
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲
شوخي دو پسر جوان در يکي از محله‌هاي جنوب تهران به نزاع و قتل يکي از آن‌ها منجر شد.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت 21 شامگاه جمعه 27بهمن‌ماه ماموران کلانتري 119 مهرآباد به قاضي مديرروستا، بازپرس ويژه قتل خبر دادند پسري به نام فردين در جريان دعوا در خيابان شمشيري مجروح و بعد از انتقال به بيمارستان جانش را از دست داده است. با حضور بازپرس و کارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل و انجام تحقيقات ميداني معلوم شد که قتل فردين در جريان نزاع بين سه پسر 25 تا 30 ساله رقم خورده است. به دستور بازپرس جسد براي تعيين علت دقيق مرگ به پزشکي قانوني منتقل شد.

در حالي که بررسي‌ها در جريان بود يکي از شرکت کنندگان در نزاع که پسري 25 ساله به نام محمد بود وارد ايستگاه کلانتري 111 هفت‌چنار شد و خودش را به عنوان عامل قتل فردين معرفي کرد.

محمد وقتي از سوي کاراگاهان پليس مورد تحقيق قرار گرفت در شرح ماجرا گفت: فردين از بستگان من بود و چند روز قبل با هم براي کار از شهرستان به تهران آمديم. يک روز با هم در خانه با هم شوخي مي کرديم که ناگهان سر همان شوخي با هم مشاجره کرده و درگير شديم. بعد از آن بود که رابطه مان به خصومت تبديل شد تا اين که شب حادثه فردين تماس گرفت و شروع به فحاشي کرد. لحظاتي هم خودش را به مقابل خانه من رساند و شروع به تهديد کرد. من که از رفتار او عصباني بودم چاقوي آشپرخانه را برداشتم و به کوچه رفتم. فردين و يکي از دوستانش که علي نام دارد چاقو و قمه داشتند و من را تهديد کردند. خيلي زود با هم درگير شديم و هنگام درگيري من از ناحيه دست و سر زخمي شدم. من هم هنگام درگيري با چاقو چند ضربه به سمت فردين پرتاب کردم که او مجروح شد و روي زمين افتاد. بعد از ان بود که ترسيدم و از آن جا فرار کردم. چند ساعت بعد وقتي فهميدم که فردين در بيمارستان فوت شده است خودم را به ايستگاه پليس رساندم و تسليم کردم. با اعتراف متهم ماموران پليس، علي را به اتهام شرکت در نزاع منجر به قتل بازداشت کردند.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: تحقيقات از محمد و علي در اداره دهم پليس آگاهي تهران جريان دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار