کد خبر: 895801
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲
مربی پیشین باشگاه استقلال گفت: در هفته اول لیگ قهرمانان چهار تیم استقلال، الریان، الهلال و العین نزدیک به هم ظاهر شدند و الان برای قضاوت در خصوص این تیم‌ها سخت است.

ایمان عالمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تساوی استقلال مقابل الریان قطر در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: شرایط آب و هوایی در نخستین دیدار آسیایی استقلال تاثیرگذار بود. البته در کل این تیم نتیجه چندان بدی نگرفت. مساوی آن هم با گل در خانه حریف را می توان یک شروع خوب امیدوار کننده دانست اما تجربه نشان می دهد که هر کدام از دیدارهای آسیایی شرایطی کاملا متفاوت دارد و نباید روی نتایج دیدارهای قبلی برای دیدارهای بعدی حساب کرد.

وی افزود: هر چهار تیم در گروه چهارم مسابقات در بازی های اول خود مقابل هم متوقف شدند و این نشان دهنده فشردگی این گروه است و نزدیکی سطح کیفی تیم ها به هم. «گروه مرگ» اسم خوبی بود که از ابتدا برای این تیم گذاشتند. در این گروه هر اتفاقی می‌تواند بیفتد و هر چهار تیم شانس صعود به مرحله بعدی را دارند. گروهی که سه تیم از چهار تیمش سابقه قهرمانی در آسیا را دارند نشان می دهد هر کدام از آنها از گروه خود صعود کنند شانس رسیدن به فینال را هم دارند. 

مربی سابق آبی پوشان بیان داشت: فصل گذشته الهلال در نیمه نهایی العین را حذف کرد و به فینال رسید و العین برای رسیدن به نیمه نهایی استقلال را حذف کرد. این نشان می دهد این سه تیم ظرفیت صعود از این گروه و بالا رفتن تا فینال مسابقات را دارند.

عالمی خاطر نشان ساخت: استقلال و  الهلال هر دو از تیم های قدیمی و پر افتخار آسیا هستند و در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا همه چشم ها به این بازی دوخته می شود و من در اول بعنوان یک ایرانی و بعد از آن بعنوان یک استقلالی آرزوی پیروزی آبی پوشان تهران را در آن بازی دارم.

پیشکسوت آبی پوشان سپس با اشاره به مصدومیت منتظری و غیبت او در این بازی حساس گفت: دست شفر برای انتخاب مهره جانشین برای منتظری کاملا باز است. بدیهی است که او به فرمت سابق خط دفاعی بازگشته و از روزبه چشمی در کنار مجید حسینی استفاده کند. این اولین و منطقی ترین گزینه ای است که به ذهن می رسد. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار