کد خبر: 895799
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰
مهسا صابری

بازیکن تیم بهنمیر مازندران پس از پایان هفته‌ دهم لیگ برتر والیبال بانوان، گفت‌: وضعیت لیگ بسیار افتضاح است و امیدوارم هر کسی که مسئول می‌شود در درجه نخست وضعیت لیگ را بهبود بخشد.

مهسا صابری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: لیگ فصل جاری بسیار افتضاح است. از شروع لیگ انتخاب‌های ما بین بد و بدتر بود و هیچ انتخابی خوبی نمی توانستیم داشته باشیم. تیم‌ها یا پول نداشتند و یا اولین سال حضورشان در لیگ بود و انتخاب ما مانند هندوانه سر بسته بود. بهترین پیشنهاد من نسبت به سال گذشته بسیار کمتر بود و متاسفانه باعث شد با تیمی قرارداد ببندم که هیچ شناختی نسبت به آن نداشتم و صرفا به دلیل این که قرارداد مالی خوبی می‌بست، آمدم. خوشبختانه بازی‌های خوبی را ارائه دادیم و امیدوارم که به خوبی  لیگ را تمام و به هدفمان که کسب سکو است برسیم.

او پس از پیروزی تیمش مقابل آبنوس، اظهار کرد: بازی خوبی بود، متاسفانه یک گیم را واگذار کردیم چرا که گیم قبل را راحت پیروز شدیم و متاسفانه این تفکر در بانوان وجود دارد که زمانی یک گیم را با اختلاف امتیاز خوب پیروز می شویم گیم بعد را رها می‌کنیم. خدا را شکر توانستیم پیروز شویم و ان‌شاء‌الله در ادامه‌ بتوانیم بازی‌های بهتری را ارائه دهیم.

صابری در ادامه‌ افزود: از ابتدای فصل با هدف کسب سکو آمدیم و امیدواریم به این هدف برسیم و اگر بتوانیم پیروزی‌های دور رفت را تکرار کنیم 100 درصد به هدفمان خواهیم رسید.

صابری در ادامه‌  درباره صحبت‌های کعبی زاده مبنی بر حفظ جایگاه ملی پوشان در لیگ، افزود: قطعا باید جایگاه ملی‌پوشان در لیگ حفظ شود، امسال که این گونه نبود و مبلغ قرارداد ملی‌پوشان و رسیدگی که باید شامل حال آنها می‌شد تفاوتی با سایر بازیکنان نداشت. امیدوارم هر کسی که مسئول می‌شود بتواند در در جه نخست وضعیت لیگ را بهبود بخشد. اگر لیگ بدی داشته باشیم که بد هم هست و هر سال نیز  بدتر می‌شود هیچ گاه نمی توانیم تیم‌ ‌ملی خوبی داشته باشیم. تا به حال هیچ گاه لیگ خوبی نداشته ایم و بهترین لیگ ما مربوط به حدود هشت سال گذشته است که از بازیکنان خارجی خوبی استفاده می‌شد و لیگ پر از هیجان و  اشتیاق بود. در حال‌ حاضر فینال مشخص است. امیدوارم لیگ والیبال بانوان به سر و سامان برسد.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار