کد خبر: 895788
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴
دوچرخه سواری

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری سرعت علت ناکامی ملی پوشان در ماده تیم اسپرینت قهرمانی آسیا را نداشتن پیست چوبی در ایران عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، تیم دوچرخه سواری ایران در سال 2017 توانست مدال نقره قهرمانی آسیا و طلای بازی های داخل سالن آسیا را در ماده تیم اسپرینت کسب کند. در مسابقات قهرمانی آسیا 2018 هم ایران یکی از شانس های اصلی کسب مدال در این ماده بود اما ایران در مرحله مقدماتی ششم شد و از رسیدن به فینال بازماند و حتی نتوانست برای کسب مدال برنز رقابت کند.

محمد ابوحیدری در گفتگو با ایسنا درباره علت ناکامی ایران در ماده تیم اسپرینت بیان کرد: وضعیت ملی پوشان خوب بوداما نیاز به پیست چوبی واقعا احساس شد. روز های اول که در مالزی اردو داشتیم رکابزنان زمان 45 ثانیه را ثبت کردند اما  بعد از تمریناتی که در پیست چوبی داشتند زمانشان به 44 ثانیه رسید. البته تیم هایی که جلوتر از ایران قرار گرفتند مانند کره و ژاپن پیست چوبی در کشورهایشان دارند و در کاپ های جهانی هم شرکت می کنند. روند پیشرفت ما دارد مقداری کم می‌شود چراکه پیست چوبی در ایران نداریم و اگر یک پیست چوبی در ایران ساخته شود قول می دهم به فینال صعود می کنیم.

او ادامه داد: در این مسابقه مشکل دیگری هم وجود داشت به طوری که زمان بندی مسابقه اصلا خوب نبود و مسابقه تیم اسپرینت 2 ساعت بعد از زمانی که اعلام شد و رکابزنان خودشان را گرم می‌کردند، برگزار شد. همین موضوع باعث شد فرشید فارسی نژادیان که نفر اول ما بود رکورد تمریناتش را تکرار نکند.  این ماده هم تیمی است و نفر اول هر نتیجه ای بگیرد بر روی بقیه تیم  تاثیر دارد و اگر فارسی نژدیان رکورد تمریناتش را تکرار می‌کرد ما فینالیست بودیم چرا که محمد دانشور زمان 12 ثانیه و 997 هزارم ثانیه را ثبت کرد که هیچ کسی در دور دوم  چنین زمانی را به ثبت نرساند.

ابوحیدری با اشاره روند رو به رشد دختران گفت: در بخش بانوان هم توانستیم رکورد ایران را بشکنیم. البته رقبای ایران قهرمانان المپیک و جهان هستند. با این حال زمان 35 ثانیه را ثبت کردیم و نشان دادیم در حال کم کردن فاصله هستیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار