کد خبر: 895784
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
فرگوسن و گواردیولا

پپ گواردیولا تنها ۱۰۰ میلیون پوند با تمام خریدهای سرآلکس فرگوسن در یونایتد فاصله دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، پپ گواردیولا مربی موفقی در فوتبال جهان است ولی درباره او گفته می‌شود که این مربی هدایت تیم‌های آماده را بر عهده می‌گیرد و خریدهای زیاد و نجومی انجام می‌دهد و به همین دلیل موفق می‌شود. این مربی اسپانیایی در ۱۸ ماه حضور در منچسترسیتی خریدهای زیادی داشت و اکنون تیم او با قاطعیت در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و در جام‌های دیگر نیز مقتدرانه پیش رفته است.

با این حال سر آلکس فرگوسن پرافتخارترین مربی تاریخ فوتبال بریتانیا همیشه تلاش داشت که بازیکنان آکادمی یونایتد را به تیم اصلی بیاورد و زیاد مایل به خرید بازیکن نبود.

اکنون پپ گواردیولا در ۱۸ ماه به اندازه ۲۰ سال حضور فرگوسن در یونایتد خرج کرده است و اگر سیتی ۱۰۰ میلیون پوند دیگر خرج کند که با ادامه حضور گواردیولا در سیتی در تابستان به احتمال زیاد رخ می‌دهد، خرج گواردیولا در دو سال به اندازه تمام پولی می‌شود که منچستر در زمان فرگوسن خرج کرد.

منچسترسیتی در این فصل امیدوار است بتواند هر چهار جام ممکن یعنی لیگ برتر، لیگ قهرمانان اروپا، جام حذفی و جام اتحادیه را به دست بیاورد. تیم گواردیولا در این فصل فوتبال بی نقصی ارائه داد و البته با خریدهای زیاد در تابستان و هم در زمستان رکورد نقل و انتقالات فوتبال جزیره را به نام خود ثبت کرد.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار