کد خبر: 895782
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
لیگ برتر واترپلو

آخرین بازی مرحله پلی‌آف لیگ‌برتر واترپلو در شرایطی به پایان رسید که با حواشی متعددی مواجه شد.

به گزارش ایسنا، آخرین دیدار دور برگشت مرحله پلی‌اف لیگ‌برتر واترپلوی ایران برای شناسایی دومین تیم صعود کننده به مرحله فینال، دیروز (جمعه) ۲۷ بهمن ماه بین دو تیم سایپای تهران و نفت امیدیه برگزار شد. این دیدار که با پیروزی ۱۲ بر ۸ تیم امیدیه همراه و باعث صعود این تیم به فینال شد، با حواشی زیادی همراه شد که اعتراضات مربیان و مسئولان تیم سایپا را نیز به دنبال داشت.
طبق صحبت‌های مهدی پنام‌تاش سرمربی تیم سایپا نحوه میزبانی و برگزاری این مسابقه بسیار ضعیف بوده است، تا جایی که فاصله بین هواداران تا داور مسابقه کمتر از دو متر بوده است و همین مسئله باعث اشتباهات داوری زیاد به دلیل ترس داور از برخورد فیزیکی هواداران بوده است.

مهدی پنام‌تاش، سرمربی تیم سایپا نیز در مورد حواشی این بازی به ایسنا گفت: این استخری که مسابقه پلی‌آف در آن برگزار شد به هیچ وجه مناسب بازی نبود، فاصله هواداران تیم امیدیه با داور و جایگاه بازیکنان کمتر از دو متر بود و در جریان مسابقه بارها از سوی تماشاگران حرف‌های رکیک شنیدیم که فکر نمی‌کنم هیچ کدام از اعضای تیم ما لایق این الفاظ باشند آیا این در شأن ورزش است؟

او ادامه داد: در جریان مسابقه بارها شاهد بودیم هوادارانی که در حالت عادی نبودند تا یک قدمی داور می‌رفتند و هر چیزی که می‌خواستند به او می‌گفتند و درچند صحنه هم باعث توقف بازی شدند. این شرایط مسابقه برای یک لیگ چه حکمی دارد؟ در جریان بازی با نفت و گاز گچساران همین مسائل وجود داشت و چیزی نگفتیم، اما حتما باید حق تیم خورده شود؟

سرمربی تیم واترپلوی سایپا در ادامه افزود: در جریان مسابقه بارها شاهد تصمیمات اشتباه داوری بودیم که همگی بخاطر شرایط و جو نامناسب استخر بود. داور از هواداران می‌ترسید و خود بازیکنان ما نیز امنیت جانی نداشتند. هواداری که حالت طبیعی ندارد چگونه به محل مسابقه لیگ راه داده می‌شود! آن هم در چنین استخری که فاصله هواداران تا بازیکنان و کادرفنی تیم مقابل کمتر از دو متر است؟

پنام‌تاش در پایان اظهار کرد: فدراسیون هیچ توجهی به این موضوع نکرده است و من نمی‌دانم هیات استان نیز چه کاره است. هر کاری که می‌خواستند امروز با تیم ما انجام دادند و برای این وضعیت متاسفم. یکی از داورانی که در بازی با گچساران کتک خورد نیز در این بازی حاضر بود که بدون شک ترس جا مانده از بازی با گچساران نیز در تصمیات او تاثیرگذار بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار