کد خبر: 895655
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۹
متن گفت‌وگوی نتانیاهو و پوتین با تلفن قرمز لو رفت
نتانیاهو: پهپاد ایرانی را که دیدید لبخند بزنید و دست تکان دهید
بنیامین نتانیاهو تلاش می‌‌کند ساقط شدن هواپیمای جنگی اسرائیل توسط ارتش سوریه را کم‌اهمیت جلوه دهد. احتمالاً می‌‌خواهد بگوید: «ما از این جنگنده‌‌ها زیاد داریم، اصلاً مهم نیست!»
از آن طرف هم ارتش سوریه می‌‌گوید: «اتفاقاً ما هم موشک ضدهوایی زیاد داریم، نگران نباش!»
  
وقتی هواپیمای رژیم صهیونیستی نابود شد، آژیر وضعیت قرمز در حیفا و تل‌‌آویو به صدا درآمد و صهیونیست‌‌ها به پناهگاه رفتند! با این وضعیت ترس و نگرانی، فکر کنم صهیونیست‌‌ها قبل از 25 سال خودشان در اثر سکته قلبی می‌‌میرند! اگر عزم‌مان را جزم کنیم همین چهارشنبه‌‌سوری با صدای تیر و ترقه کارشان ساخته است!
  
بلافاصله پس از سقوط جنگنده اف16 اسرائیل، نتانیاهو با دستپاچگی تلفن قرمز را برداشت و با پوتین تماس گرفت. رسانه‌‌ها نوشتند نتانیاهو گفته ما نمی‌‌خواهیم جنگ راه بیفتد و خواهش کرده اوضاع را آرام کنند. اما متن گفت‌وگوی نتانیاهو با پوتین از طریق یک منبع ناشناس که زیاد هم معتبر نیست به دست ما رسیده که به این شرح است:
- الو... پوتین! صدا میاد؟... ولادیمیر جان! تو رو خدا جواب بده.
- وقتی نگاهم می‌‌کنی انگار/ از کنج پلکت قند می‌‌ریزه...
- چی؟!
- خوشبوترین عطری که می‌‌شناسم/ بوی نم بارون رو موهاته...
- ای داد! من با روسیه تماس گرفتم چرا فارسی حرف می‌‌زنه؟! الان سکته می‌‌کنم... (یک صدایی می‌‌گه: قربان! این آهنگ پیشوازه، هنوز گوشی را برنداشتند!)
- الو. پوتین صحبت می‌‌کنه.
- الو ولادیمیر! کجایی بابا، مُردم از ترس!
- چی شده؟ چرا صدات می‌‌لرزه؟
- مگه خبر نداری؟ اف16 مونو زدن! الانه که حیفا و تل‌آویو را هم با خاک یکسان کنند! ولادیمیر دستم به دامنت. قرار بود 25 سال به ما وقت بدهند! هنوز خیلی مونده، چرا این کارو با من می‌‌کنید؟!
- چی می‌‌گی صدات ضعیفه!
- آخه از توی پناهگاه حرف می‌زنم. ببین تو رو خدا با ایرانی‌‌ها تماس بگیر بگو غلط کردم اف16 فرستادم! اصلاً از این به بعد هر قدر خواستند پهپاد بفرستند، ما کاری نداریم! به همه نیروها دستور می‌‌دم اگر پهپاد ایرانی دیدند لبخند بزنند و دست تکان بدهند! فقط تو رو خدا بهشون بگو تا آخر 25 سال دست نگه دارند. الان زوده!
- در دلم باید بخوانم فاتحه از دست تو/ خواب چشمم را به هم زد ناز چشم مست تو...
- ای وای! گوشی رو داد دست ایرانی‌‌ها...! (قربان! رفته روی انتظار! پشت خطی داشتند.)
  
متن مکالمه نتانیاهو با دونالد ترامپ هم از طریق همین منبع ناشناس به دستمان رسیده ولی به دلیل وجود تعابیر غیرمؤدبانه و حال به‌هم‌زن قابل چاپ نیست. اصرار نفرمایید اینجا خانواده نشسته!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر