کد خبر: 895516
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۳
هدف غائله 25 بهمن سال 89 «سوريه‌سازي ايران» بود كه با حصر سران فتنه شكست خورد.
عضو مجلس خبرگان رهبري با اشاره به اقدامات دشمنان در سوريه به ورود نيروهاي تكفيري و از بين بردن زيرساخت‌هاي اين كشور اشاره كرد و گفت: هدف اصلي امريكا و اسرائيل در ابتدا سوريه‌سازي ايران بود كه اين طرح با حصر سران فتنه شكست خورد. 
آيت‌الله محسن حيدري آل‌كثير، عضو مجلس خبرگان رهبري در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اقدامات فتنه‌گران در بهمن 89 و سوءاستفاده از جريان بيداري اسلامي اظهار داشت: فتنه‌گران كه پس از حماسه 9 دي و 22 بهمن 88 سرشان به سنگ خورده بود، در پي فرصتي بودند كه دوباره خود را مطرح و شعارهاي پوسيده‌شان را تجديد كنند. 
وي با اشاره به فراگير شدن بيداري اسلامي در منطقه اين موضوع را متأثر از روند انقلاب اسلامي برشمرد و ادامه داد: وقتي بيداري اسلامي در كشورهايي همچون مصر، ليبي، ‌بحرين و تونس مطرح شد سياست امريكا و اسرائيل بر اين قرار گرفت كه موج بيداري اسلامي را از ضديت با استكبار و صهيونيسم به مقابله با جبهه مقاومت ببرند. 
عضو مجلس خبرگان رهبري جمهوري اسلامي را مركز جبهه مقاومت برشمرد و بر همين اساس افزود: در آن زمان بهترين سوژه و مزدوراني كه مي‌توانستند مأموريت امريكا و اسرائيل را در ايران اجرا كنند، سران فتنه بودند كه ازاين‌رو با شكسته شدن اين برنامه‌ريزي امريكا و اسرائيل خط مبارزه با مقاومت را به سوريه بردند. درحالي‌كه هدف اصلي آنها اين بود كه ابتدا ايران را تبديل به سوريه كنند. وي با اشاره به اقدامات دشمنان در سوريه به ورود نيروهاي تكفيري و از بين بردن زيرساخت‌هاي اين كشور اشاره كرد و يادآور شد: هدف اصلي امريكا و اسرائيل سوريه‌سازي ايران بود كه اين طرح با حصر سران فتنه شكست خورد. 
آيت‌الله حيدري بر همين اساس خاطرنشان كرد: حصر مربوط به فتنه 88 نبود بلكه به‌منظور جلوگيري از تكرار حوادث سوريه در ايران با محوريت سران فتنه انجام شد. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار