کد خبر: 895464
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۴
جانشين فرمانده سپاه پاسداران عنوان كرد كه امروز در حالي كه كشورهاي دور و نزديك ما در آتش مي‌سوزند، ملت شريف ايران امن‌ترين و آسوده‌ترين كشور دنياست و اين نتيجه هدايت امت توسط رهبري الهي است.
به گزارش راه دانا، سردار حسین سلامی در كنگره ملي بزرگداشت شهيد محمدحسين ذوالفقاري، گفت: ما در دنياي نابرابري مطلق با امپراتوري‌هاي بزرگ دست و پنجه نرم كرده‌ايم و در همه اين چهار دهه سخت گذشته بر اين قدرت‌ها چيره شده‌ايم. انقلاب بزرگ امام در اولين قدم ابهت امريكا را شكست و اين يك شكست تكرار نشدني در 250 سال گذشته تاريخ امريكاست. وي ادامه داد: انقلاب اسلامي تفسير آيت الكرسي بود، در قبل از انقلاب اينجا ايالت 51 امريكا محسوب مي‌شد و مستشارانشان امور ما را مي‌نوشتند. انقلاب اسلامي ما هويت از دست رفته ديني و ملي ما را برگرداند، حيثیت از دست رفته ملت ايران را اعاده كرد، به ما شرف، كرامت و حريت آموخت و به ما اعتبار منزلت و استقلال داد.  اين مقام مسئول بيان داشت: وقتي روح عابد و زاهد امام در پيكره ملت دميده شد، ملت ايمان رشد كرد و به ملت روح بخشيد و اينقدر شجاعت يافت كه به لانه جاسوسي امريكا حمله كرد. 
 سلامي با اشاره به جنگ تحميلي اظهار داشت: جنگ ما جنگ با اتحاد همه مستكبرين و دولت‌هاي بين‌المللي بود و راز پيروزي ما نيز شهدايي هستند كه با اذن امام در جنگ حاضر شدند و غلبه ايمان بر شمشير را به تصوير كشيدند. 
 جانشين فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي خاطر نشان كرد: سنت الهي اين است كه مؤمنان به شرط صبر و به اذن خدا در نابرابري قوا پيروز مي‌شوند.  وي تأكيد كرد: امام رحلت كرد و انقلاب به دست خلف صالح امام با همان وارستگي، قدرت، تدبير، شجاعت، صبر و ژرف انديشي افتاد. دوره رهبري رهبر عظيم‌الشأن انقلاب اسلامي دوره اوج‌گيري پيچيدگي هاست. دشمنان تا آن روز دورتر از ما عليه ما فتنه مي‌كردند اما متوجه شدند نمي‌توانند با حركت از راه دور اراده طوفاني ملت را متوقف كنند، لذا به نبرد نزديك روي آوردند و از نبرد نظامي به نبرد سياسي، اقتصادي، عمليات رواني و اطلاعاتي تغيير موقعيت دادند، به همين دليل كار رهبري بسيار سخت بود و بر دامنه اين سختي و پيچيدگي همواره اضافه مي‌شود. 
 سلامي اضافه كرد: هم بايد مي‌جنگيديم و هم پيشرفت مي‌كرديم. بايد قله‌هاي علم و قله‌هاي دروني را براي ايراني مستقل فتح مي‌كرديم و در عين حال آسيب نمي‌ديدیم. رهبر انقلاب همين كار را انجام دادند و براي جنگ با ابرقدرت‌ها سياست‌هاي دقيق و دست يافتنی را در دستور كار خود قرار دادند. همه موشك ها، پدافندها، شناورهاي رزمي قدرت زميني و بسيج جاودانه و هر آنچه به عنوان نماد درخشان قدرت ايران مي‌بينيد، حاصل تدبير رهبر معظم ماست و اين قدرت محصول تفكر ما و وابستگي به بيگانه نيست بلكه قدرت دروني جوانان مؤمن ماست كه مي‌تواند در بيرون قدرت‌هاي بزرگ را متلاشي كند. 
 وي تصريح كرد: جنبش نرم افزاري، جنبش علمي و خودكفايي مفاهيمي است كه رهبري توليد و همه ملت را در اين زمينه بسيج كردند،  لذا توانستيم بدون تكيه بر دانش و فناوري بيگانگان ايران را در مسير پيشرفت قرار بدهيم، ايراني كه امروز به خود متكي است، به فضا دست يافته، پالايشگاه‌ها و رادارها را مي‌سازد، اينها نتيجه هدايت‌هاي رهبري است. نهايتاً تدبير و اراده او كه به اراده ملت و امت واحد اسلامي تبديل شده است، تحقق پيدا كرد و انقلاب سطح وسيعي از قدرت ساخت. اكنون از كرانه‌هاي مديترانه تا درياي سرخ قدرت انقلاب اسلامي كه عرصه را بر قدرت‌هاي بزرگ تنگ كرده خودنمايي مي‌كند. 
 سردار سلامي گفت: فتنه‌هاي داخلي و تهاجمات فرهنگي ابعاد وسيع توطئه جهاني بود كه هر نظامي را از هم مي‌پاشيد، اما اينها در ايران كارساز نبود، چون ملت در صحنه بود و اعتماد بين ملت و رهبري باعث شد اميد دشمنان به نااميدي تبديل شود كه اين موضوع را در راهپيمايي 22 بهمن هم ديديم.  وي تأكيد كرد: دشمن به دنبال نا اميدي مردم است و مي‌خواهد بگويد انقلاب دستاوردي نداشته است، البته مشكلاتي وجود دارد، كما اينكه در همه دنيا وجود دارد و حتي در امريكا با بزرگ‌ترين اقتصاد جهاني 50ميليون نفر زير خط فقر زندگي مي‌كنند. 
جانشين فرمانده سپاه تأكيد كرد: امروز در حالي كه كشورهاي دور و نزديك ما در آتش مي‌سوزند ملت شريف ايران امن‌ترين و آسوده‌ترين كشور دنياست و اين نتيجه هدايت امت توسط رهبري الهي است، امروز مردم به ضعف‌هاي مسئولان نگاه نكردند چون حساب اسلام و ولايت از عملكرد ضعيف يا قوي مسئولان جداست اما امروز نوبت ماست كه با مدل جنگ براي جامعه كار كنيم چراكه اكنون در جنگ بزرگ اقتصادي و فرهنگي و سياسي هستيم. 
 وي تصريح كرد: ما از سرتيترهاي خبري قدرت‌هاي بزرگ خارج نمي‌شويم. لاشه يك موشك يمني را در كاخ سفيد گذاشتند تا بگويند ايران خطرناك است، اگر سيستم ضد موشكی داريد چرا از موشك‌هاي ما مي‌ترسيد؟ اين نشان مي‌دهد قدرت استكبار روبه زوال است. امروز بايد همه بسيج شويم و مانند يك جنگ كشور را اداره و با مشكلات مانند دشمنان مقابله كنيم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار