کد خبر: 895398
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
پیکر سه تن از شهدای حادثه کشتی سانچی صبح امروز پس از گذشت ۴۰ روز از حادثه به میهن بازگشت و طبق برنامه مسئولان این هفته بر دوش نمازگزاران جمعه تهرانی تشییع خواهند شد.

جوان آنلاین: مراسم ورود سه تن از شهدای حادثه کشتی سانچی از ساعات ابتدایی صبح امروز در فرودگاه امام خمینی(ره) برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این مراسم جمعی از مسئولان وزارت نفت، شرکت ملی نفتکش ایران و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حضور داشتند اما با وجود اعلام قبلی، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به این مراسم نیامد.

به گزارش فارس، مراسم ورود شهدای حادثه کشتی سانچی با حضور خانواده آنان بر دوش تیم دژبان کل ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از قرائت سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز و پیکر شهدا برای وداع خانواده آنان راهی پزشکی قانونی و سپس معراج‌الشهدا خواهد شد.

طبق آخرین اظهارنظر مسئولان حاضر در این مراسم پس از اقامه نماز جمعه تهران، شهدای این حادثه بر دوش نمازگزاران تشییع شده و برای انجام مراسم تدفین به محل‌های اعلام‌شده توسط خانواده آنان اعزام می‌شود.

بنا بر این گزارش با وجود گذشت نزدیک به 40 روز از این حادثه مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران از ادامه جستجوها برای یافتن پیکر سایر غرق‌شدگان این حادثه خبر داد و در عین‌حال اعلام کرد که گروه تجسس به عمق 115 متری راه یافتند و در حال بررسی شرایط برای ورود به کشتی هستند.

این مقام مسئول تأکید کرد که آلودگی شدید در منطقه شرایط را برای ورود به داخل کشتی بسیار مشکل کرده اما امید برای یافتن پیکر دیگر خدمه کشتی غرق‌شده همچنان وجود دارد.

به گزارش فارس، شهید میلاد آروی، شهید مجید نقیان و شهید محمد کاووسی تکاب،  شهدایی هستند که صبح امروز به ایران بازگشتند و تجسس برای یافتن سایر شهدا توسط تیم غواصان همچنان ادامه دارد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار