کد خبر: 895374
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از مخالفت پلیس با گسترش طرح زوج و فرد در روز‌های پایانی سال به منظور حل مشکل ترافیک شب عید خبر داد.
تسنیم: فرمانده انتظامی تهران بزرگ از مخالفت پلیس با گسترش طرح زوج و فرد در روز‌های پایانی سال به منظور حل مشکل ترافیک شب عید خبر داد.

سردار حسین رحیمی در واکنش به اظهارات برخی‌ها در خصوص اجرای طرح زوج و فرد در سراسر شهر تهران از درب منازل در هفته‌های منتهی به پایان سال برای حل مشکل ترافیک شب عید و نظر پلیس درباره این طرح اظهار کرد: ما به هیچ وجه با اجرای چنین طرحی موافق نیستیم و معتقدیم نباید برای مردمی که قصد خرید شب عید را دارند مانع ایجاد کنیم.

رئیس پلیس تهران بزرگ افزود: به هر حال با توجه به اوج گیری خرید‌های شب عید، تردد در مناطقی از شهر افزایش خواهد یافت و شاهد بالارفتن سفر‌های درون شهری هستیم، ولی برای حل مشکل ترافیک ناشی از افزایش سفر‌های درون شهری، نباید برای مردم مانع ایجاد کرد.

وی خاطرنشان کرد: اینکه بخواهیم برای یک ماه یا چند هفته طرح سراسری زوج و فرد را در تمام نقاط تهران ایجاد کنیم به هیچ وجه صحیح نیست و نمی‌توانیم اجرای این طرح را به غیر از روز‌هایی که با افزایش آلودگی هوا مواجه هستیم تسری دهیم.

رحیمی در خصوص ترافیک شب عید در معابر پایتخت نیز گفت: ما از مردم می‌خواهیم که در این ایام بیش از پیش همکاری کنند و حتی المقدور در روز‌های پایانی سال کمتر از خودرو‌های شخصی به خصوص در ساعات بعد از ظهر که بیشترین ترافیک را شاهدیم هستیم استفاده کنند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
0
1
دزدی در روز روشن از جیب مردم برای عوارض و مالیات خودرو 365 روز یعنی یک سال محاسبه میشود ولی خودرو ها باید زوج و فرد تردد کنند. البته این مبلغ اضافه قابل بررسی با هوای الوده نیست ولی مسولان حواسشان جمع باشد این یک قلم دزدی را فاکتور بکیرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
بیمه یادت رفت دوست عزیز؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار