کد خبر: 895373
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰
وبگاه وابسته به ارتش رژیم صهیونیستی در گزارشی تحلیلی نوشت که «نُجَباء» ماموریت مهمی با حمایت‌های مسکو و تهران در سوریه دارد.
مهر: وبسایت صهیونیستی دبکا فایل وابسته به آژانس اطلاعاتی ارتش این رژیم، در گزارشی به نقش گروه‌های مقاومت در برهم زدن نقشه‌های آمریکا در سوریه پرداخت.

این پایگاه خبری در تحلیلی با عنوان«درگیری بعدی ایران و اسرائیل در اواخر ماه آوریل و اوایل ماه می حتمی است»، پیش‌بینی کرد که تهران و مسکو برای توسعه جبهه جنگ علیه رژیم صهیونیستی، از رزمندگان زبده عراقی برای حضور در سوریه و مرز لبنان حمایت خواهند کرد.

این وبسایت صهیونیستی، درگیری‌ها در سوریه را معطوف به دو جبهه ایران- روسیه و در مقابل، اسرائیل- آمریکا خواند و اضافه کرد: ایران و روسیه با تکیه بر مبارزین شیعه عراقی در حال تشکیل و آموزش یک نیروی اعزام و استقرار سریع هستند.

در این گزارش آمده است: از کارآمدترین و زبده‌ترین گروه‌های عراقی حاضر در سوریه، نُجَباء است که آن را نسخه عراقی حزب‌الله لبنان می‌خوانند و رهبری آن به عهده «اکرم الکعبی» است.

دبکا فایل همچنین با بیان اینکه رزمندگان زبده عراقی اکنون درحال گذراندن یک دوره آموزشی ویژه هستند، تاسیس تیپ آزادسازی جولان توسط مقاومت اسلامی نُجَباء را تهدیدی جدی برای رژیم صهیونیستی توصیف کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار