کد خبر: 895274
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶
انیمیشن " کوکو Coco 2017" با همکاری موسسه فرهنگی هنری سورن و فرهنگسرای گلستان با حضور عوامل دوبله فارسی این فیلم، عصر روز جمعه 27 بهمن ماه ماه ساعت 17 اکران می شود.
به گزارش روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه8 و فرهنگسرای گلستان ؛ اکران انیمیشن" کوکو Coco " محصول 2017 آمریکا و دوبله گروه سورن همراه با نقد و بررسی فیلم با حضور عوامل دوبلاژ آن به مجری گری عرفان هنربخش خواهد بود.
انیمیشن " Coco 2017" به مدیر دوبلاژی محمدرضا صولتی و تهیه کنندگی و مدیریت هنری عرفان هنربخش به فارسی دوبله شده است . و داستان یکی از شخصیت های موزیکال و فانتزی انیمیشن را روایت می کند.
 خلاصه داستان انیمیشن" کوکو Coco 2017"  : انیمیشن کوکو که یکی از پرفروش ترین انیمیشن های سال 2017  است. و داستان پسر بچه ای 12 ساله ، عاشق موسیقی به نام میگل است که خانواده خود را از دست داده او دنبال ملاقات دوباره با خانواده اش هست که اتفاقات زیادی برایش پیش میاید …
انیمیشن " Coco 2017" یک پویانمایی رایانه‌ای سه‌بعدی در ژانر موزیکال و فانتزی به کارگردانی لی آنکریچ است. کوکو توسط کمپانی پیکسار ساخته و در ۲۲ نوامبر ۲۰۱۷ توسط استودیو سینمایی والت دیزنی به مدت زمان ۱ ساعت ۴۹ دقیقه منتشر شد.
علاقمندان می توانند برای شرکت در این برنامه به نشانی نارمک، خیابان گلستان، پایین‌تر از میدان هلال احمر مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 77815173 تماس بگیرند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار