کد خبر: 895222
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
روحانی در نشست مشترک با استانداران:
رئیس‌جمهور گفت: اگر از مردم سؤال شود همان بیش از ۹۸ درصدی که آن روز به جمهوری اسلامی رأی دادند امروز هم رأی می‌دهند.

جوان آنلاین: حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان صبح امروز در نشست مشترک با استانداران سراسر کشور دستور داد از امروز تا پایان سال 97، سهم بیمه کارفرمایی برای هر کارگاهی که در چارچوب طرح تکاپو نیروی کار جذب کند، برعهده دولت خواهد بود.

روحانی در بخش دیگری از سخنانش افزود: به نظر من همین امروز هم از ملت ما سوال کنیم که شما استقلال می خواهید؟ می‌خواهید خودتان تصمیم گیر باشید یا بیگانگان؟ مثل قبل انقلاب در امور کشور مداخله کنند؟ باز هم 98.2 درصد خواهند گفت ما استقلال می‌خواهیم و این آمار تغییر نمی‌کند.

وی ادامه داد: مردم به دنبال آزادی بودند، امروز هم اگر از مردم سوال کنیم که شما آزادی می‌خواهید یا اختناق؟ ْآزادی می‌خواهید یا استبداد؟ حاکمیت ملی می‌خواهید یا فرد؟ باز هم مردم جوابشان همان است؛ همان بیش از ۹۸ درصدی که آن روز به جمهوری اسلامی رای دادند امروز هم رای می‌دهند.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
محمدهادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
0
0
سلام.خوبی ریس جمهور محترم آقای روحانی،یه جوان 30ساله هستم چندین سال قصد دارم ازدواج کنم ولی بخاطر مشکلات مالی نمی توانم ازدواج کنم اگر امکانش هست به من کمک مالی کنید تا ازدواج کنم ممنون.شماره تماس 0903...2928.
شماره عابربانک ملی(60.............67 )قربانی هستم.متشکرم.الله وکیلی اگر ناچار نبودم این پیام نمیدادم.
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
0
0
روحانی تو حرفهایش یکی به نعل میزند و یکی به میخ. واقعا باید خجالت بکشید که طی این 5 تا 6 سال وضعیت اشتغال و رفاه مردم را به قعر دره هدایت کردی
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار