کد خبر: 895219
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱
آنتونیو کونته

سرمربی چلسی از نمایش تیمش برابر وست برومویچ ابراز رضایت کرد و عملکرد ادن هازارد را ستود.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از ساکرنت، چلسی دیشب (دوشنبه) موفق شد در آخرین دیدار هفته‌ جاری لیگ برتر فوتبال انگلیس در خانه با سه گل وست برومویچ را شکست دهد تا شاگردان کونته بتوانند از بحران فرار کرده و سه امتیاز حساس را در این بازی به دست بیاورند.

آنتونیو کونته بعد از پیروزی تیمش برابر وست برومویچ، گفت‌: خوشبختانه در این بازی همه چیز خوب بود و ما توانستیم آن بازی که خودمان انتظار داشتیم را به نمایش بگذاریم. امشب در تمام خطوط تیم برتر زمین بودیم و نمایش کاملا مطمئن و خوبی را ارائه دادیم. شایستگی کسب سه امتیاز بازی را داشتیم و در حال‌ حاضر نیز می‌توانیم با خیال راحت به بازی‌های پیش‌رو فکر کنیم.

ادن هازارد در این بازی موفق شد دو گل برای تیمش به ثمر برساند تا به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شود. سرمربی ایتالیایی چلسی در ادامه‌ با تمجید از ادن هازارد، گفت‌: هازارد همان بازیکنی بود که می خواستم. او همکاری خیلی خوبی با ژیرو در خط حمله داشت. همکاری که من دوست دارم در بازی‌های آینده در بین بازیکنان ببینم.

چلسی در بازی بعدی خود در جام حذفی انگلیس به مصاف هال سیتی خواهد رفت و در ادامه‌ باید خودش را برای بازی حساس با بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا آماده کند. دیداری که تاثیر زیادی روی ماندن یا رفتن کونته از چلسی خواهد داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار