کد خبر: 895156
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
اكبر عبدي، بازيگر سينما، تئاتر و تلويزيون كشورمان در تازه‌ترين گفت‌وگوي خود در برنامه «سينما‌دو» به اين اشاره كرده كه رهبر معظم انقلاب در مدت بيماري‌اش دوبار از طريق واسطه جوياي حال او شده‌اند.
فرزين ماندگار

اكبر عبدي، بازيگر سينما، تئاتر و تلويزيون كشورمان در تازه‌ترين گفت‌وگوي خود در برنامه «سينما‌دو» به اين اشاره كرده كه رهبر معظم انقلاب در مدت بيماري‌اش دوبار از طريق واسطه جوياي حال او شده‌اند. 
اين كمدين و بازيگر با سابقه كشورمان مي‌گويد:  در مدت دياليز، رهبر انقلاب دو بار حالم را پرسيدند و پيگير دوا و درمانم شدند. شايد باور كردني نباشد اما در اين مدت كسي كه اصلاً فكرش را هم نمي‌كردم وقتش را داشته باشد، به ما فكر كند، جوياي احوال ما شد. «آقا» (مقام معظم رهبري) در اين مدت دو بار از طريق دوستاني كه خدمت‌شان مي‌رسند، حال من را پرسيده بودند و به اين دوستان گفته بودند، پيگير احوال اكبر عبدي شويد و اگر كمك مالي يا دوا و درمان نياز دارند، رسيدگي كنيد. واقعاً اين موضوع براي من جالب بود زيرا اصلاً فكر نمي‌كردم بنده را به ياد داشته باشند زيرا ايشان در رأس يك كشور قرار دارند و بسيار سرشان شلوغ است.» عبدي گفت: «تاكنون ملاقاتي با رهبر معظم انقلاب نداشته‌ام اما از طريق فيلم‌ها به من توجه كرده‌اند. ايشان حتي درباره بعضي از كارهاي من مانند «آدم برفي»، «اخراجي‌ها» و «رسوايي» دستخط نوشتند.

ايشان درباره بازي بنده در «رسوايي» فرمودند، در ۳۵ سال گذشته كسي به اين خوبي نقش يك روحاني را بازي نكرده بود.» عبدي گفت: «همانطور كه بارها اعلام شده و حتي خواجه حافظ شيرازي هم مي‌داند، به مدت دو سال بيمار بوده‌ام. يك سال كه دياليز مي‌شدم و يك سال هم پيوند كليه و دوران نقاهت بودم كه در اين مدت به دليل همين بيماري ممنوع‌الملاقات نيز بودم.» وي ضمن اشاره به كارت طلايي بيمه كه در اختيار دارد، اظهار كرد: «مشكلات كليوي هزينه‌هاي خاص خود را دارد اما با اينكه هنرمندان كارگر وزارت ارشاد و تلويزيون محسوب مي‌شوند ولی آنها از احوال ما خبر نداشتند. در چنين حالتي، يك روز رفتيم هزينه‌هاي درمان را از طريق بيمه طلايي پس بگيريم اما با مراجعه، افرادي را ديديم كه مشكلاتي هزاران برابر ما دارند و به همين دليل به پول بيمه بيش از ما نياز دارند، بنابراين خودمان از اين كار خجالت كشيديم، چون اين افراد قطعاً نيازمندتر بودند.» وي در ادامه از بدهي‌اش به سازمان ماليات مي‌گويد: «سازمان ماليات اعلام كرد اگر اين پول را ندهيد، ممنوع‌الخروج مي‌شويد كه اين كار را هم انجام دادند. بعد از آن نيز ممنوع‌المعامله و ممنوع‌الحساب شدم و تازه حدود سه ماه است كه اين مشكل حل شده است. واقعيت اين است كه قضيه ماليات اصلاً شوخي‌بردار نيست و نمي‌توان از آن به راحتي گذشت و تنها شايد از بعضي‌ها نتوان ماليات گرفت.»
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فریبرز منصوری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
0
0
خداوند شما را شفا دهد . ان شاءالله .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار