کد خبر: 895124
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
جانشين رئيس پليس پايتخت با حضور در مركز نظارت همگاني پليس گفت: بيشترين درخواست شهروندان از پليس مربوط به پليس امنيت اخلاقي، راهور و نظارت بر اماكن عمومي بود.
به گزارش خبرنگار ما، سردار حميد هداوند در حاشيه ديدار مردمي در مركز نظارت همگاني پليس پايتخت گفت: امروز به مشكلات‌۳۴۰ شهروند رسيدگي و دستورات لازم از سوي رؤساي پليس تخصصي صادر شد. وي ادامه داد: پليس تهران همواره به دنبال تكريم شهروندان و رسيدگي به مشكلات و خواسته‌هاي آنها است. وي در مورد بيشترين درخواست شهروندان از پليس گفت: بيشترين درخواست‌ها مربوط به پليس امنيت اخلاقي، راهور و نظارت بر اماكن عمومي بود. جانشين رئيس پليس تهران با اعلام موضوع مسئوليت‌پذيري و پاسخگويي پليس پايتخت گفت: شهروندان بدانند پليس تهران هميشه پاسخگوي نيازها، خدمات و انتظارات مردم از شهروندان است. امروز هم در ديدار مردمي به موضوعاتي كه قابل رسيدگي بود، رسيدگي و در چارچوب قانون دستوراتي براي تسهيل امور شهروندان صادر شد. 
وي پليس تهران را پليسي پاسخگو دانست و تأكيد كرد: پليس تهران هميشه پاسخگو بوده و سعي شده است تا با تسهيل امور براي شهروندان، خدمات انتظامي به آنها در كمترين زمان ارائه شود. تمامي نقدها، شكايت و تقدير شهروندان از پليس كه در سامانه ۱۹۷ ثبت مي‌شود هم، از سوي بازرسي پليس رسيدگي مي‌شود.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
0
0
.این درخواست باید به مراجع تقلید ابتدا ارجاع شود که پلیس اخلاقی از پلیس نظم جدا شود
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار