کد خبر: 894983
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸
سرپرست دانشگاه واحد دهاقان:
هر کس با هر نوع تفکر و درکی که از انقلاب اسلامی دارد می تواند در تداوم آن نقش آفرینی نماید که وظیفه ای بزرگ، اسلامی و انسانی است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، دکتر سیدحسن حجازی سرپرست واحد دهاقان  درآئین بزرگداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور جمعی از اعضای هیأت علمی، کارکنان، دانشجویان، خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران در محل تالار اجتماعات شهید بشارت این واحد برگزار شد.

در آئین این بزرگداشت  سرپرست واحد دهاقان طی سخنانی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی و وقوع آن برای کشور ما بسیار ارزشمند بوده است که تغییری بس بزرگ را در کشورمان به وجود آورد، تغییری که منجر به حضور و پایداری اسلام و انقلاب اسلامی در ایران شد و در واقع دهه فجر را می توان آیینه ای دانست که خورشید اسلام در آن درخشید و ایران جایگاه بزرگی را در معادلات جهانی از آن خود کرد.

دکتر سیدحسن حجازی، در ادامه خاطرنشان کرد: امری که در برگزاری بزرگداشت انقلاب برای ما اهمیت ویژه ای دارد، شیرینی و تداوم انقلاب است که هر کس با هر نوع تفکر و درکی که از انقلاب اسلامی دارد می تواند در تداوم آن نقش آفرینی نماید که وظیفه ای بزرگ، اسلامی و انسانی است. وامروز حضور دربرنامه های گرامیداشت دهه فجر، برای تداوم و حفظ انقلاب بر همه فرض و واجب می باشد.

وی تصریح کرد: سرمایه هر سازمانی، منابع انسانی آن سازمان هستند و توانمندی منابع انسانی منجر به توانمندی آن سازمان خواهد شد. واحد دهاقان میراثی است که همه ما میراث دار آن هستیم و باید با اتحاد و دست در دست هم، در کنار هم و همدل تلاش کنیم تا واحد را از تمامی شرایط دشوار به بهترین نحو و در کمال صحت و سلامت عبور دهیم.

در ادامه  حجت الاسلام علی شهریاری، مدیر فرهنگی واحد نیز گفت: ماهیت انقلاب ما با حضور اسلام ماهیتی اسلامی به خود گرفت و با حضور مردم ماهیت جمهوری یافت. انقلابی که برگرفته از نهضت عاشورا و به رهبری سیدالشهداء است و تداوم نهضت سرخ حسینی است. در به ثمر نشستن انقلاب توجه به خدای بزرگ حضور و بروز داشت و جوانان انقلابی برای به ثمر نشستن انقلاب، خون دل های زیادی خوردند. افرادی که برای انقلاب و پیروزی آن از همه هستی خود گذشتند و از انقلاب سهم خواهی نکردند. وظیفه ماست که خدمت گزاران به انقلاب، خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران را گرامی بداریم و از آنان که در راه انقلاب از هیچ تلاشی فروگذار نکردند، تقدیر به عمل بیاوریم.

در پایان این آئین از خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان کارکنان واحد دهاقان تجلیل به عمل آمد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار