کد خبر: 894981
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹
شهردار اصفهان :
شهرداری اصفهان تمهیدات لازم رابرای حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن پیش بینی کرده بود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری قدرت الله نوروزی شهرداراصفهان اظهار داشت :شهرداری برای خدمت رسانی راهپیمایان برنامه ریزی های قابل توجهی را به انجام رسانده و تلاش بر آن داشت تا زمینه حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن را فراهم کند حضوری که می تواند خود تجلی وحدت و یکدلی مردم را به خود بگیرد.

قدرت الله نوروزی بیان نمود: برای ایجاد سهولت تردد مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن و تجمع آنها در میدان امام(ره)، مترو اصفهان به همراه حدود 350 دستگاه  اتوبوس در روز ۲۲ بهمن به صورت رایگان به مردم  خدمت رسانی می کنند.

شهردار اصفهان تصریح کرد: امیدوارم فردا نيز همه مردم اصفهان با حضور یکپارچه در میدان امام(ره) این روز را به نحو شایسته گرامی بدارند و با حضور وحدت آفرین خود پاسخ تمامی یاوه گویی هاي دشمنان را بدهند. 

تمهیدات ترافیکی در منطقه 3 اصفهان اندیشیده شده است

حسین کارگر مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان همچنین با اشاره به اینکه امسال مردم اصفهان در راهپیمایی 22 بهمن پرشورتر از سال های گذشته به میدان می آیند اظهار داشت: با توجه به اينکه اين راهپيمايي در ميدان امام (ره) و محدوده شهرداري منطقه سه برگزار مي شود همکاري هايي براي هر چه بهتر برگزار شدن آن با سازمان تبليغات اسلامي، پليس راهور و معاونت خدمات شهري شهرداري صورت گرفته است.

وي تصريح کرد: اقدامات مربوط به شهرداري در اين روز مانند هر سال اقدامات مربوط به مسائل ترافيکي و پارکينگ هاست که به صورت رايگان در اختيار شهروندان قرار مي گيرد.

مدير منطقه سه شهرداري اصفهان ادامه داد: نظافت پس از مراسم نيز با توجه به اينکه محل مورد نظر محل گردشگري است بايد هر چه سريعتر صورت بگيرد.

اما اطلاع رسانی برای حضور حداکثری و فضاسازی های شهری در کنار سایر اقدامات شهرداری اصفهان در مراسم راهپیمایی 22 بهمن موضوع دیگری است که امسال نمود قابل توجهی دارد

 در این خصوص اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان با  لحاظ امکانات موجود تلاش بر این داشت تا  زمینه حضور وحدت آفرین و حداکثری مردم را فراهم کند در این راستا نزدیک به 700سیلک، داربست، تک پایه و لمپوست فضا سازی های لازم و دعوت از مردم جهت حضور در این مراسم را فراهم کرده است .

طراحی و اجرای جایگاه راهپیمایی 22 بهمن اصفهان

اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان در کنار سایر اقدامات انجام شده برای دعوت به حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن در سال جاری عزم خود را بر آن داشته تا نمایش اقتدار و حضور حداکثری مردم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن سال جاری به خوبی جلوه کند .

اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا انقلاب اسلامی با  تمثال شهدا در طراحی دکور استفاده کرد و با استفاده از هنر خوشنويسي، با تصنيف عارف قزويني تحت عنوان "از خون جوانان وطن لاله دمیده" را بر بخش های از این دکور نقش بسته است.

دکور جايگاه راهپيمايي 22 بهمن در ميدان امام (ره)  در ابعاد 16*6 متر و به ارتفاع 8 متر توسط طراحان و دکورسازان به صورت حجمي ساخته شده و  نمادي از شعر نوستالژي سرود "بیست و دو بهمن روز پیروزی من روز شکست دشمن" در اين دكور به كار برده شده است.

 از ويژگي ها ي اين دكور استفاده از تصاوير سه دوره شهدا انقلاب اسلامي ، دفاع مقدس و مدافعين حرم است. همچنين تمثال ايام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه در كنار نماد شهدا در اين دكور استفاده شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار