کد خبر: 894975
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۹
پيروي از رهبر معظم انقلاب، اين حكيم وارسته و والامقام كه همه وجودشان با وجود امام عجين شده است، راه موفقيت نظام به شمار مي‌آيد.
به گزارش مهر، سردار سرلشكر قاسم سليماني در جمع راهپيمايان ۲۲ بهمن در كرمان با گراميداشت سالروز پيروزي انقلاب اسلامي ايران گفت: لازم است همه ما خداوند را به خاطر عبور ملت از خطرات متعدد، اعطاي پيروزي‌هاي بسيار بزرگ و ارزشمند و پيروي از مكتبي كه نجات بخش بشريت است، شكر گوييم. سردار سرلشكر سليماني با اشاره به اينكه ملتي صبور و پايدار و ارزشمند در تمامي ناملايمات نظام را همراهي كردند، عنوان كرد: همچنين خداوند سبحان را شكر مي‌گوييم كه ما را از دو رهبر از سلاله پيامبر عظيم‌الشأن اسلام (ص) امام خميني و امام خامنه‌اي بهره‌مند كرد. فرمانده نيروي قدس سپاه با اشاره به نقش مردم در خنثي سازي فتنه‌ها به خصوص فتنه‌هاي اول انقلاب افزود: در دوره‌هاي اول انقلاب مردم با حضورشان يا با خون فرزندانشان حوادث ليبرال‌ها، توده‌اي‌ها، چپ‌ها و منافقين را خنثي كردند.
 وي همچنين ايستادگي مردم در هشت سال جنگ تحميلي را يادآور شد و گفت: بيش از ۲۰۰ هزار نفر از بهترين فرزندان اين ملت در جنگ تحميلي به شهادت رسيدند و اين ملت براي اولين بار در تاريخ ايران در يك جنگ نابرابر دشمني را كه شرق و غرب حامي قاطع او بودند، شكست داد. سردار سليماني عنوان كرد: در حادثه جانگداز ارتحال امام خميني (ره) كه يك خوف و نگراني بسيار عميقي همه جان‌ها را فرا گرفته بود، ملت ايران با تشخيص راه درست و دقيق دور وجود امام جديد جامعه مقام معظم رهبري چرخيد و دل، قلب و جان خود را در خدمت او قرار داد و نظام را تثبيت كرد و نظام را از يك خطر بزرگ نجات داد. وي عنوان كرد: ملت ايران در سال‌هاي بعد توطئه‌ها و فتنه‌هاي داخلي خصوصاً فتنه اخير، فتنه ۸۸ و آخرين فتنه‌اي را كه ضدانقلاب از برخي نگراني‌ها سوءاستفاده كرد، با هوش، ذكاوت، بصيرت و به صورت خودجوش خنثي كرد. سردار سليماني با اشاره به اينكه بايد كف پاي اين ملت را بوسيد، افزود: بايد اين ملت راه مي‌رود خاك كف پاي اين ملت را به چشم كشيد و تبرك كرد؛ ملت ايران ملتي بزرگ و وفادار است. 
   
امام با هيچ باطلي سازش نكرد

فرمانده نيروي قدس سپاه مشخصات و مختصات خط امام را يكي از محورهاي مهم سخنان خود دانست و گفت: اين روزها بحث خط امام و رهبري خيلي مطرح مي‌شود و بسياري افراد به حق يا به ناحق خود را در آن بستر قرار مي‌دهند. وي تصريح كرد: اشكال ندارد اگر كسي تظاهر به يك چيز ارزشمندي بكند اما به شرطي كه در پناه آن شيء ارزشمند پنهان نشود. وي گفت: قيام براي حق خصوصيت ديگر امام راحل (ره) است و به همين دليل امام با هيچ باطلي سازش نكرد و اين مسئله در مديريت كشور جزء موضوعات اساسي است. سردار سليماني گفت: امام خميني (ره) همه باطل‌هاي دروني داخل كشور را قطع كرد و اجازه جوانه زدن به آنها را نداد و حتي با باطل‌هاي جديدي كه در دوره اول انقلاب شروع به حركت كردند با شدت مواجه شد. وي با اشاره به اينكه بعضي امروز خرده مي‌گيرند و خود را پيرو امام خميني (ره) مي‌دانند، گفت: شدتي كه آن زمان امام در مقابل ليبرال‌ها، توده‌اي‌ها، ماركسيست‌ها و منافقين انجام داد، حركت عظيمي بود و اجازه اينكه هر باطلي سر برآورد و درون مزرعه اسلام رشد كند را نداد. 
فرمانده نيروي قدس سپاه با اشاره به اينكه در همه موضوعات امام جلودار و خط شكن بود كه در نتيجه آن ملت موفق شد،  گفت: اگر كسي در قصرهاي بالا نشست؛ اگر وزيري در ساختمان‌هاي بلندمرتبه نشست و فرمان صادر كرد، اين دستور تا در جامعه جاري شود نفس ملت را مي‌گيرد اما اگر كسي جلو افتاد و با مردم بود، ملت متوجه مي‌شوند. 
   
برخي ترس خود از دشمن را به جامعه تلقين مي‌كنند

سردار سليماني اسلام را عامل موفقيت انقلاب در طول ۳۹ سال گذشته دانست و گفت: اگر پايه‌هاي اسلام در درون كشور ضعيف شد بدانيد دشمن به راحتي مي‌تواند اين كشور را در هم بريزد، چرا كه اسلام به كشور در همه دوره‌هاي مختلف انسجام بخشيده و قدرت مقاومت داده است. فرمانده نيروي قدس سپاه گفت: بعضي اوقات بعضي‌ها از عمليات رواني دشمن دچار مشكل مي‌شوند در حالي‌كه اين دشمن است كه از ما مي‌ترسد اما ما به جامعه تلقين ترس مي‌كنيم. وي ادامه داد: برخي اوقات اين تلقين ترس دلسوزانه اما غلط است؛ هر كس در اين مسير جامعه ما را بترساند به استقامت اين ملت خيانت كرده است.
 جامعه بايد با حكمت و نه با ترساندن اداره شود. فرمانده نيروي قدس سپاه در ادامه گفت: برخي كه دنبال نوعي ارتباط با امريكا هستند بايد با مشاهده كشورهايي نظير مصر درس عبرت بگيرند چرا كه وضعيت اين كشورها مانند روز روشن مقابل ماست.  كشورهاي تحت سيطره و هم پيمان با امريكا همه چيز حتي اعتبار و آبروي خود را در اختيار امريكا قرار داده‌اند. وي گفت: برخي برداشت غلط كرده و سخناني به زبان جاري مي‌كنند كه ممكن است دلسوزانه هم باشد. آنها مي‌گويند همانگونه كه امام خميني‌(ره) در قصه قطعنامه و آتش بس جام زهر را نوشيد، امروز هم بايد در مقابل امريكا اين كار را انجام دهند. سردار سليماني ادامه داد: اين چه غفلت و سفسطه بزرگ و قياسي است؟ اين جام زهر جان اسلام، ايران و تشيع را مي‌گيرد. 
  
خط امام، پز اپوزيسيون دادن عليه نظام نيست

فرمانده نيروي قدس سپاه در ادامه گفت: متأسفم بعضي‌ها كه نام پيروي از خط امام را بر خود مي‌گذارند به جاي نوشتن نامه سرگشاده خطاب به استكبار و دشمنان، نامه سرگشاده به ولي ايستاده در خط مقدم در مقابل دشمن مي‌نويسند آيا اين نامش خط امام است؟ سردار سليماني عنوان كرد: من به برخي از كساني كه به نوعي در گوشه نشسته‌اند عرض مي‌كنم امروز اين توقع از شما نيست كه بخواهيد اسلام و ولي فقيه در مقابل گناه شما از شما عذرخواهي كند و شما نام خط امام را بر خود مي‌گذاريد؟وي ادامه داد: خط امام اين است كه آبرو را بر دست بگيرد و به خدمت او برويد؛ اين بر آبروي شما مي‌افزايد نه اينكه در گوشه‌اي كز كنيد و عليه نظامي كه امام تأسيس كرده و ۲۰۰ هزار نفر براي آن شهيد شده‌اند پُز اپوزيسيون را بدهيد، اين غلط است. ‌سردار سليماني گفت: خيلي‌ها مانند كف آب بودند، تحمل نكردند و فرار كردند و رفتند؛ ديدم روزي كسي در همين سپاه تهران با تِز انقلابي به صورت همت سيلي زد. امروز همان آدم مزدور امريكا است و در امريكا عليه ملت ايران جاسوسي مي‌كند. 
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عزت اللهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
0
0
آنها که زمانی جام زهر را به امام نوشاندن امروز نیز میخواهند جام زهر را به انقلاب و نظام اسلامی ما بنوشانند؛ و ما ملتمسانه خداوند جبار قهار را به خون شهدای کربلا؛ به آبروی زهرای اطهر(ع)و به خون شهدای انقلاب اسلامی؛شهدای هسته ای و مدافعان حرم قسم میدهیم به زودی ریشه همه حائنین وطن فروش را از صحنه روزگار محو گرداند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار