کد خبر: 894963
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
پسر ناخلف كه پدر سالخورده‌اش را به قتل رسانده و جسد وي را در زير‌زمين خانه‌شان مثله و پنهان كرده بود جزئيات بيشتري از حادثه را شرح داد. 
به گزارش خبرنگار ما، متهم كه مرد ميانسال و معتاد به شيشه است عصر روز 16 بهمن‌ماه امسال در درگيري پدر سالخورده‌اش را در خانه‌شان حوالي پاسداران به قتل رساند. هنگام حادثه كه برادر، خواهر و مادرش براي انجام كاري به بيرون از خانه رفته بودند قاتل از فرصت استفاده كرد و جسد پدرش را داخل پتويي گذاشت و در زير زمين خانه‌شان پنهان كرد. دو روز بعد وي به سراغ جسد رفت و براي انتقال آن به بيرون جسد را مثله كرد و شامگاه پنج‌شنبه 19‌بهمن‌ماه هنگام انتقال جسد مثله شده به بيرون از سوي برادرش دستش رو شد و به دام افتاد.  پس از كشف اين جسد، بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران در محل حادثه به تحقيق پرداخت‌. 
صبح روز شنبه 21 بهمن‌ماه متهم براي بازجويي به دادسراي امور جنايي منتقل شد. 
وي در بازجويي‌ها به قتل پدرش اعتراف كرد و گفت: من تا سوم راهنمايي درس خواندم، اما از دوران كودكي دوست داشتم فوتباليست شوم. پدرم نه تنها كمك نكرد به آرزويم برسم بلكه هميشه مرا مورد تمسخر قرار مي‌داد. او از 13‌سالگي مرا از خانه بيرون كرد. پس از آن آواره خيابان و معتاد به مواد مخدر شدم.
 از همان زمان از پدرم كينه به دل گرفتم. عصر روز حادثه وقتي به خانه آمدم پدرم تنها بود و مادرم همراه خواهرم به مطب پزشكي رفته بودند و برادرم نيز بيرون بود. 
از او درخواست 100‌هزار تومان پول كردم كه با شمشير به من حمله كرد و من هم با قمه ضربه‌اي به او زدم و فوت كرد. 
من از پدرم كينه به دل داشتم، اما قصد قتل نداشتم و فقط مي‌خواستم او را بترسانم. 
متهم براي تحقيقات بيشتر به دستور بازپرس جنايي در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار