کد خبر: 894873
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳
مشاور فرمانده کل قوا در امور صنایع دفاعی:
هر دسیسه‌ای به دنبال ضربه‌زدن به جمهوری اسلامی هستند و به قول حضرت آقا آن‌ها حتی دلقک‌ها را به‌کار گرفته‌اند تا علیه انقلاب اسلامی کاری را از پیش ببرند.

در امور صنایع دفاعی با بیان اینکه چون انقلاب اسلامی ریشه در مردم دارد دشمنان نتوانسته‌اند به خواسته‌هایشان دست پیدا کنند، گفت: دشمنان قسم‌خورده انقلاب برای ضربه زدن به نظام اسلامی از هیچ اقدامی فروگذاری نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به همه امت ایران و دوستداران انقلاب اسلامی در همه دنیا تبریک عرض می‌کنم.

سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان با بیان اینکه دشمنان قسم‌خورده انقلاب از روز پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز به هر توطئه و اقدامی دست‌زده‌اند تا به اساس و اصول انقلاب لطمه بزنند، گفت: آن‌ها با هر دسیسه‌ای به دنبال ضربه‌زدن به جمهوری اسلامی هستند و به قول حضرت آقا آن‌ها حتی دلقک‌ها را به‌کار گرفته‌اند تا علیه انقلاب اسلامی کاری را از پیش ببرند.

وی با اشاره به برخی از اقداماتی که دشمنان علیه انقلاب اسلامی انجام داده‌اند، خاطرنشان کرد: جنگ تحمیلی، تحریم‌های ظالمانه و توطئه‌ها مختلف ازجمله تدابیری بوده که آن‌ها برای صدمه‌زدن به انقلاب اسلامی انجام داده‌اند.

سردار دهقان تأکید کرد: چون انقلاب اسلامی ریشه در مردم دارد دشمنان نتوانسته‌اند به خواسته‌هایشان دست پیدا کنند و هر موقع مردم متوجه انجام توطئه‌ای از سوی آنان شده‌اند با تمام توان وارد میدان شده و توطئه‌های آنان را خنثی و یأس و ناامیدی را به آنان هدیه داده‌اند.

وی تصریح کرد: ملت ایران از روز پیروزی انقلاب تا به امروز محکم و استوار و با همان کیفیت ابتدای انقلاب پای نظام ایستاده‌اند. امت در ایام‌الله دهه فجر ثابت کرده‌اند که از اصول انقلاب‌، ولایت و رهبری فاصله نگرفته‌اند و پشتیبان نظام هستند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار