کد خبر: 894868
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸
دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا:
دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: باید از فرصت های ملی و منطقه ای که داریم بهره ببریم. کشور ما هم اکنون یک وزنه برتر در منطقه غرب آسیاست. ایران یک قدرت منطقه ای شده است و از این فرصت باید برای توسعه اقتصادی و روابط سیاسی، جذب گردشگران و روابط با خارج استفاده کنیم .

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در راهپیمایی 22 بهمن در میدان امام (ره) اصفهان ، اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی را به مردم وفادار، انقلابی و ولایت مداراصفهان که به همراه اقیانوس خروشان مردم کشور برای انقلاب اسلامی در راهپیمایی حضور یافته اند را تبریک می گویم.

سرلشکر دکتر سید رحیم صفوی با بیان اینکه مردم با حضور خود اقتدار ملی، بالندگی و امنیت ایران اسلامی را فراهم کرده اند، افزود: شما مردم هوشیار اصفهان با حضور آگاهانه و پرشور بار دیگر با حرکتی عدالت خواه و گفتمانی ضد استکبار و ضد فساد در مقیاس ملی و منطقه ای، پرچم ایران اسلامی را بر افراشته اید.

وی ادامه داد: مردم با حضور خود شادکننده قلب امام زمان (عج) و شهیدان کشور هستند و پاسخی محکم به دشمنان و یاوه گویان می دهند. حضور میلیونی مردم نمایش اقتدار ملی، انسجام سیاسی و غیرت دینی شما مردم ایران است که نسبت به اسلام و انقلاب شکوهمند اسلام بی تفاوت نیستند.

سرلشکر صفوی خاطر نشان کرد: به برکت اسلام، اهل بیت (ع) و حمایت مردم به خصوص جوانان از ارکان این نظام، رهبر و قوای سه گانه، ایرانی پیشرفته، قدرتمند و آباد را خواهند ساخت.

وی گفت: انقلاب کبیر اسلامی به رهبری امام (ره) در شرایطی به سر می برد که جهان با سرعت در حال تغییر و تحول است. تحول همه چیز را تحت تاثیر قرار داده است. بنیادی ترین اصل در نظام هستی و سرشت جهانی که بر این تغییر و تحولات تاثیر گذاشته، عامل حرکت زمان و فطرت است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا اظهار کرد: با گذشت 39 سال از پیروزی انقلاب ما قوی تر شده ایم یا دشمنان ما قوی تر شده اند؟ آمریکا و صهیونیست در چه شرایطی قرار دارند؟ با گذشت زمان منحنی عمر آمریکا رو به کاهش است و منحنی انقلاب اسلامی رو به اوج و صعود خواهد رفت.

سرلشکر صفوی گفت: آیا آمریکا و صهیونیست و برخی کشورهای عربی که با تجهیز صد هزار تروریست برای از پا در آوردن سوریه و عراق تلاش کردند، نتیجه داده است؟ آمریکا و صهیونیست که خود داعش را به وجود آوردند، شکست خوردند.

وی ادامه داد: در چند روز گذشته رئیس جمهور آمریکا دستور رژه نظامی که در این کشور بی سابقه بوده است را صادر کرد که این امر دلیل بر ضعف آمریکا است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا افزود: آمریکا در 39 سال گذشته و اکنون در برجام شکست خورده است. چینی ها و روس ها از 5+1 حمایت می کنند. زمان به سمت قدرتمند شدن انقلاب اسلامی و پیروزی ملت ها در مبارزه با ظلم آمریکا، صهیونیست و برخی کشورهای عربی در حال حرکت است.

سرلشکر صفوی با بیان اینکه عامل حرکت و فطرت به نفع انقلاب اسلامی است، ادامه داد: حکومت، دولت و ملت برای خروج از وضعیت فعلی و رسیدن به وضعیت مطلوب باید چه مسیر و راهکاری را طی کند؟

وی تصریح کرد: اصلی ترین راه حفظ انسجام و اقتدار، حمایت و پشتیبانی از ارکان نظام و رهبری، دولت و قوای سه گانه و مجلس شورای اسلامی است. باید همه گرایش های سیاسی در ایران با یک انسجام و اتحاد در مقابل توطئه های مهم قدیم و جدید بایستند.

وی افزود: مسئولان، مدیران و سیاست گذاران باید شناخت درستی از روابط سیاسی، فرهنگی و منطقه ای داشته باشند و راهبرد دشمن را بشناسند که دشمن بر روی شبکه های مجازی فعالیت می کند. باید برای همه ارکان نظام راهبرد داشته باشیم.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: باید از فرصت های ملی و منطقه ای که داریم بهره ببریم. کشور ما هم اکنون یک وزنه برتر در منطقه غرب آسیاست. ایران یک قدرت منطقه ای شده است و از این فرصت باید برای توسعه اقتصادی و روابط سیاسی، جذب گردشگران و روابط با خارج استفاده کنیم .

صفوی با بیان اینکه باید دولت مردان، زیر ساخت ها، هتل ها و امکانات لازم را برای گردشگران خارجی فراهم کنند، گفت: مسئولان دولت های گذشته و فعلی باید در رابطه با سند چشم انداز 20ساله به مردم بگویند که چه کرده اند و مطابق سند پیش رفته اند یا خیر؟

وی با یبان اینکه مردم انتظار دارند از وضعیت آب و هوا، اشتغال، تولید و وضعیت مردم شرق زاینده رود مطلع شوند و دولت باید برای همه استان ها برنامه خود را اعلام کند، اظهار کرد: به فضل الهی در برنامه ششم در بخش آب و خاک و مبارزه با مسائل محیط زیست، سرمایه گذاری‌ های خوبی شده است که البته زمان می برد تا تاثیرات خود را بگذارد، اما امیدواریم در حل مشکلات مفید باشد.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا افزود: وجود گفتمان واحد در کشور در مسائل اقتصادی، فرهنگی و سیاسی لازم است. سیاست های کلان و ارکان قدرت نظام باید طبق باورهای ما نسبت به ولایت فقیه تابعیت داشته باشند. امید است که در این گفتمان واحد تبعیت از رهبری خردمند و شجاع ملاک قرار گیرد.

صفوی اضافه کرد: به عنوان یک معلم دانشگاه و یک پاسدار انقلاب می گویم که باید خدا را شکر کرد که آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب است. ایشان رهبری کم نظیر، عالم، خردمند، متقی، دوراندیش، پاک و دلسوز مردم است. رهبر ما هم در اندیشه و تفکر و اخلاق و رفتار و دفاع از بلاد اسلامی و هم در حمایت از نیازمندان فعال است. چنین رهبری در هیچ کجای دنیا یافت نمی شود. هر چه داریم از اسلام و اهل بیت داریم. کشور ایران، کشور اهل بیت (ع) است. ایران بزرگترین حامی امام زمان(عج) است و قلب های ما به عشق امیرالمؤمنین می تپد.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: ایران یک قدرت بزرگ الهی است و آمریکا و صهیونیست کوچک تر از آن هستند که در مقابل قلب های شما مردم انقلابی که به عشق اهل بیت (ع) و امام زمان (عج) می تپد، بتوانند به شما آسیب برسانند.

سردار صفوی با بیان اینکه بالاترین و برترین دین، اسلام است و باید به اسلام عمل کنیم و فقط شعار ندهیم، خاطر نشان کرد: مسئولان دستگاه های مختلف، کارمندان و کارگزاران باید اسلام را سرلوحه عمل خود قرار دهند و ملت ایران که تابع اسلام است، پیروز خواهد شد.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار