کد خبر: 894828
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
چهارمین روز از رقابتهای دوچرخه سواری جاده قهرمانی آسیا با تصاحب مدال نقره توسط گنج خانلو در استقامت رده سنی امید آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین روز از مسابقات دوچرخه سواری جاده قهرمانی آسیا امروز یکشنبه ۲۲ بهمن ماه با برگزاری مسابقه در بخش استقامت رده سنی امید زیر ۲۳ سال آغاز شد. تیم ملی استقامت جاده رده سنی امید ایران با ترکیب کیوان رکانی، امیرحسین جمشیدیان، علی اصغر موسی زاده و محمد گنج خانلو مسیر ۱۵۶ کیلومتر را طی کردند.

در این مسابقه محمد گنج خانلو رکابزن جوان کشورمان در یک رقابت نفس گیر و سنگین توانست بعد از نماینده ژاپن از خط پایان عبور کرده و گردن آویز نقره را از آن خود کند. نماینده مغلوستان نیز در رده سوم ایستاد. 

به این ترتیب تا ظهر روز چهارم از مسابقات ایران موفق به کسب سه نشان ( دو نقره و یک برنز ) از مسابقات قهرمانی آسیا شده است.  این رقابتها امروز با برگزاری مسابقات بخش جاده بانوان ادامه دارد. 

« تیم ملی دوچرخه سواری استقامت جاده امید ایران در میانمار »

سی و هشتمین دوره مسابقات دوچرخه سواری جاده قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان، بیست و چهارمین دوره مسابقات در رده سنی جوانان و هفتمین دوره رقابتهای پیشکسوتان آسیا از ۱۹ تا ۲۳ بهمن ماه در میانمار برگزار می شود. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار