کد خبر: 894779
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹
مدیرکل ارتباطات و بین الملل شهرداری تبریز تاکید کرد:
سعید حاجی زاده در جلسه هم اندیشی مدیران روابط عمومی مناطق، سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری گفت: ارتقای جایگاه روابط عمومی در مناطق مختلف، سازمان ها و شرکت های تابعه از ضرورتهای اصلی حوزه ارتباطات شهرداری تبریز است که باید به این سمت حرکت کنیم.

  وی با تاکید بر اهمیت ارتباط تعامل سازنده روابط عمومی ها با مدیران و کارشناسان سازمان محل خدمت، افزود: ارتقای جایگاه روابط عمومی ها با تعامل مثبت مدیران روابط عمومی با مدیران و بهره مندی از تخصص و تجربیات کارشناسان سازمانها و مناطق قابل تحقق است.

 سعید حاجی زاده با تاکید بر اینکه باید با عملکرد خود جایگاه و اهمیت این واحد را در سازمان‌ها و مناطق تقویت نماییم، گفت:  برای تقویت روابط عمومی ها ضروری است از حرکت های سطحی دوری کنیم تا خدشه ای به جایگاه‌ها وارد نشود .

 

مدیرکل ارتباطات و بین الملل شهرداری تبریز با اشاره به ضرورت ایجاد سازوکار برای ارتباط پیوسته بین روابط عمومی های مناطق و سازمانها گفت: عمل و فعالیت هماهنگ روابط عمومی ها برای پیشبرد اهداف سازمانی و ارتباط مستمر، تاثیرگذار و هدفمند با شهروندان و رسانه ها ضروری است و در این راستا باید با تعیین خط مشی های کلی با همفکری و هم افزایی به سمت جلو حرکت کنیم.

 وی با اشاره به ابلاغ شهردار تبریز در خصوص ایجاد وحدت رویه در تبلیغات محیطی و تعیین رویه ثابت محیطی و فعالیت هماهنگ سازمان‌ها و مناطق در این خصوص گفت: در ایام دهه فجر امسال طرح‌های فرهنگی همسانی در شهر تبریز مورد استفاده قرار گرفت.

 سعید حاجی زاده با اشاره به اینکه باید روابط عمومی ها را از خدمات محوری به سمت برنامه محوری سوق دهیم، افزود: برای جلوگیری از گرفتار شدن روابط عمومی ها در امور روزمره تدوین تقویم سالانه فعالیت های روابط عمومی در دستور کار قرار دارد و امیدواریم با تهیه این تقویم شاهد ارتقا کیفی و کمی برنامه ها باشیم.

 حاجی زاده با اشاره به اینکه روابط عمومی یک مجموعه تخصصی است و ضرورتا باید به یک مجموعه برنامه محور تبدیل شود، گفت: امیدواریم با تهیه تقویم سالیانه برای فعالیت های روابط عمومی، به صورت بروز تر و منسجم تر از قبل در حوزه های اطلاع رسانی در فضای مجازی و رسانه های اجتماعی و همچنین رسانه‌های گروهی فعالیت نماییم.

  حاجی‌زاده همچنین در ادامه سخنانش با تاکید بر اینکه هر مدیری سلیقه خاص خود را در مدیریت دارد  و ما باید به سلیقه های مختلف احترام بگذاریم، گفت: باید قدردان زحمات هر فردی که در مجموعه ای فعالیت کرده باشیم و اگر قدر زحمات مدیران قبلی را ندانیم، طبیعتا زحمات ما نیز در آینده نادیده گرفته خواهد شد.

 وی ادامه داد: در مجموعه شهرداری که مجموعه‌ای عمرانی و خدماتی است نگرش به مسائل فرهنگی آنچنان که شاید و باید جا نیافتاده است و اعتقاد دارم تلاش و سعی ما باید این باشد که این دیدگاه را در بین مدیران تبیین نماییم.

 مدیر کل ارتباطات و بین الملل شهرداری تبریز با اشاره به اینکه مجموعه روابط عمومی های سازمان ها، مناطق و شرکت‌ها باید خود را عضو خانواده مجموعه خدمتگذار شهرداری تبریز بدانند، گفت: ارتباطات و کار گروهی بین روابط عمومی مجموعه باید بیش از پیش تقویت شود، باید برای هم افزایی و نتیجه بهتر از تکروی پرهیز و به سمت کارهای گروهی حرکت کنیم

 وی با اشاره به اینکه در آستانه راهپیمایی ۲۲ بهمن قرار داریم از کلیه مدیران خواست تمهیدات لازم برای اطلاع رسانی و حضور همکاران در این راهپیمایی ملی را فراهم آورند.

 سعید حاجی زاده در خاتمه سخنانش با اشاره به ممنوعیت نصب داربست و سازه های داربستی در سطح شهر گفت: متاسفانه این مسئله به عنوان ممنوعیت نصب بنر در شهر تعبیر شده است در حالی که ممنوعیتی برای نصب بنر در شهر وجود ندارد و صرفا امکان نصب داربست با مصوبه شورای اسلامی شهر تبریز ممنوع شده است.

 گفتنی است در دیدار مدیرکل ارتباطات و بین الملل شهرداری تبریز با مدیران روابط عمومی شرکت ها، سازمان های تابعه و مناطق شهرداری تبریز هر کدام از مدیران روابط عمومی به بیان دیدگاه ها و همچنین مشکلات موجود در روابط فی مابین سازمان ها و نحوه ارتباط با رسانه‌ها و همچنین روابط مرکز پرداختند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر